۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۷۳۴۰۷
مدیر حوزه علمیه صحنه خبر داد؛

آغاز حضوری نیمسال دوم تحصیلی طلاب صحنه از شنبه آینده

آغاز حضوری نیمسال دوم تحصیلی طلاب صحنه از شنبه آینده
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: ترم تحصیلی دوم طلاب حوزه علمیه شهرستان صحنه از شنبه هفته آینده به صورت حضوری آغاز می گردد.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: در ترم اول تحصیلی امسال به علت شیوع کرونا تحصیل و تدریس تمامی پایه ها و سطوح حوزوی در حوزه علمیه شهرستان کنگاور به صورت مجازی برگزار گردید.

مدیر حوزه علمیه صحنه در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد کاهش محسوس بیماری کرونا در سطح جامعه و استان کرمانشاه و شهرستان صحنه هستیم، بنابراین ان شاء الله ترم دوم به صورت حضوری آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از شنبه هفته آینده ترم دوم طلاب حوزه علمیه شهرستان صحنه آغاز می شوند و همه طلاب باید حضورا در کلاس های درس حضور پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه صحنه در ادامه افزود: در حال حاضر تا پایه 6 در این حوزه علمیه طلاب مشغول تحصیل هستند و نیز سطح یک هم در این مرکز توسط اساتید مجرب حوزوی تدریس می شود.

حجت الاسلام بهمنی افزود: در حال حاضر در حدود 70 طلبه در حوزه علمیه شهرستان صحنه مشغول تحصیل هستند و خوشبختانه در بحث تحصیلی، پژوهشی و تهذیبی با توجه به اینکه ترم اول به صورت مجازی برگزار شد، افت تحصیلی در بین طلاب این حوزه مشاهده نگردید.

مدیر حوزه علمیه صحنه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم و جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در از بین رفتن ویروس منحوس کرونا مشارکت داشته باشند زیرا در غیر اینصورت دوباره شاهد شیوع این ویروس در جامعه و تعطیلی مراکز تحصیلی و آموزشی خواهیم بود./1400/

ارسال نظرات