۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۷۳۴۶۸
آیت الله علما:

قدرت ایران نتیجه تبعیت از سیره امام راحل و تدابیر رهبر انقلاب است

قدرت ایران نتیجه تبعیت از سیره امام راحل و تدابیر رهبر انقلاب است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: قدرتی که اکنون جمهوری اسلامی دارد و هر روز به آن افزوده می شود، نتیجه تبعیت سیره امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سان یک نسیم الهی و خدایی بود که همه باید قدردان آن باشیم و از آن حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مهمترین و اصلی ترین ویژگی انقلاب مردم ایران در سال 57 را باید اسلامی بودن آن دانست، امتیازی که اگر آن را از انقلاب بگیریم ماهیت خود را عملا از دست خواهد داد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید همه ما بدانیم که هر کاری و هر خدمتی انجام می دهیم در راستای انقلاب و اسلام می باشد و این یک وظیفه الهی است و نباید منتی در آن باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نمی توان منکر وجود برخی از مشکلات در کشور باشیم، گفت: مشکلاتی بی شک در کشور داریم و باید آن را رفع کنیم و بی شک رفع هم خواهند شد اما مسئله مهمتر این است که کشورهای اسلامی به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: قدرتی که جمهوری اسلامی دارد و هر روز به آن افزوده می شود نتیجه تبعیت از سیره امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه تاریخ این انقلاب باید برای نسل های جوان بازخوانی شود، افزود: باید جوانان ما روشن شوند و بدانند که قبل از انقلاب چگونه نظام پهلوی به کشورهای آمریکا، انگلیس، شوروی و... باج و خراج می دادند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز برای اینکه در برابر استکبار بتوانیم موفق و پیروز باشیم باید ارزشهای دینی و انقلابی را با تمام توان خود حفظ کنیم و اجازه ندهیم که برخی از جریان ها و افراد حرکت رو به جلوی این نظام را کند و یا حتی متوقف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی شک اگر آمریکایی ها و اسرائیلی ها از قدرت بالای ایران خبر نداشتند لحظه ای درنگ نمی کردند و وارد جنگ نظامی با این ملت می شدند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات