۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۵۷۶
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

روحانیون با روحیه انقلابی، چهره واقعی جریان های نفوذ در کشور را رسوا کنند

روحانیون با روحیه انقلابی، چهره واقعی جریان های نفوذ در کشور را رسوا کنند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: روحانیون و طلاب باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل جریان های نفوذ و توطئه در کشور روشنگری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در جمع اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه شهرستان کنگاور اظهار داشت: شناخت معارف الهی و سیره اهل بیت علیهم السلام یکی از واجبات برای همه مسلمانان به ویژه روحانیون و طلاب است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در ادامه گفت: همین آشنایی و نزدیکی امام راحل با سیره اهل بیت علیهم السلام باعث شد که ایشان با تأسی از اسلام و قرآن نظام ستم شاهی را سرنگون کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: البته ملت ایران با بصیرت دینی و سیاسی که داشتند در کنار امام خمینی (ره) و سایر بزرگان دین قرار گرفتند و این قدرت بسیاری به قیام ملت ایران داد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: البته باید این مورد را نیز یادآوری کنیم که منابر و خطابه های روحانیون و مبلغین دینی در افشای چهره واقعی رژیم پهلوی و نمایان کردن نوکری این رژیم برای دشمنان و مستکبرین از دیگر علل قیام ملت ایران بود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود بیان داشت: امام خمینی (ره) توجه بسیار زیادی به مساجد داشتند و می فرمایند که «مساجد سنگر هستند و سنگرها را رها نسازید» که این سخن امام راحل بسیار عمیق و پرمعناست.

وی با اشاره به اینکه اداره و مدیریت مساجد از جمله وظایف اصلی روحانیون است، گفت: اگر در زندگی تمامی علمای دین مطالعه ای داشته باشیم همه آنها امام جماعت مساجد بوده اند و این نشان از جایگاه والای مسجد در دین اسلام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: امروز ایران اسلامی به قله های قدرت رسیده است که نمونه های آن را می توان بی اثر بودن تحریم های همه جانبه دشمن علیه آن، قدرت نظامی بسیار بالا و شکست داعش عنوان کرد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان سخنان خود با اشاره به خطر جریان های نفوذ در کشور خاطرنشان کرد: امروز طلاب باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند تا بتوانند بهتر و جامع تر در مقابل جریان های نفوذ و توطئه در کشور روشنگری کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام پیام ملکی؛ مدیر حوزه علمیه کنگاور نیز در سخنانی اظهار داشت: زمانی که جنگ هشت ساله به پایان رسید برخی از انقلابیون اینگونه فکر می کردند که نبرد با دنیای استکبار به پایان رسیده است و همین طرز فکر، آنان را از مسیر انقلاب جدا کرد و به سمت گمراهی برد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: امروز دشمنان در بُعد جنگ نرم و تبلیغاتی وارد مبارزه علیه این انقلاب و ملت شده اند، بنابراین باید با بصیرت و هوشیاری و از همه مهمتر با ولایتمداری اجازه میدان داری را به دشمنان این نظام الهی ندهیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات