۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۳۷۳۹
همگام با انقلاب؛

افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سنقر

افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سنقر
کرمانشاه - حجت الاسلام فرهنگیان از افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام فرهنگیان با تایید این خبر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال جوانان این شهرستان به تحصیل علوم دینی و حوزوی بسیار قابل توجه است، لذا همین امر ما را بر آن داشت که این کار عمرانی را انجام دهیم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان کرد: در سفری که امام خامنه ای به استان کرمانشاه در سال مهرماه 1390 داشتند اعتبار ساخت ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر تصویب شد.

حجت الاسلام فرهنگیان در ادامه به ویژگی های ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر اشاره کرد و بیان داشت: ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان سنقر در سه طبقه ساخته شده است و ظرفیت پذیرش بیش از 180 طلبه را در خود دارد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم که این کار عمرانی زمینه ساز تربیت طلاب انقلابی و با علم و متعهد به نظام و انقلاب باشد و بتوانیم که در بخش دینی کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

حجت الاسلام فرهنگیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ان شاء الله مراسم رسمی افتتاح حوزه علمیه شهرستان سنقر در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و نیز حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه انجام خواهد شد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات