۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۷۸۵

فعالیت ۲۶۲ طلبه جهادی در عرصه مبارزه با کرونا در خراسان‌جنوبی

فعالیت ۲۶۲ طلبه جهادی در عرصه مبارزه با کرونا در خراسان‌جنوبی
مسئول فرهنگی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش‌آفرینی طلاب و روحانیون در دوران کرونایی، گفت: ۲۶۲ طلبه جهادی در عرصه بهداشت و سلامت خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدحمید موسوی‌اول در جمع خبرنگاران، از وجود 28 مدرسه حوزه علمیه با بیش از دو هزار طلبه در استان خبر داد و اظهار داشت: از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون روحانیت به جهت اعتماد مردم نقشی اساسی و راهبری را برعهده گرفته‌اند.

وی بیان داشت: تمامی کلاس‌های حوزه علمیه با شیوع بیماری کرونا به‌صورت آنلاین و آفلاین و بیشتر در بستر فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش‌آفرینی طلاب و روحانیون در دوران کرونایی، مطرح کرد: طلاب و روحانیون با شیوع بیماری کرونا در کنار کادر درمان جهادگونه خدماتی را به مردم و پرستاران ارائه داده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی از فعال بودن گروه‌های جهادی در تمام حوزه‌های علمیه استان خبر داد و مطرح کرد: طلاب و روحانیون جهادی در دوران کرونا در زمینه‌های مختلف مانند تولید ماسک و شیلد، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، کمک‌های مؤمنانه و غیره فعالیت داشته‌اند.

وی از خدمت‌رسانی ۲۶۲ طلبه جهادی در عرصه بهداشت و سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۰ طلبه جهادی به‌طور ویژه در بیمارستان و کمک به کادر درمان، تدفین، نماز و اموات کرونایی خدمت‌رسانی جهادگونه دارند.

ارسال نظرات