۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۹۳۲

امضا تفاهم نامه همکاری میان مرکز خدمات و کانون پرورش فکری کودکان قم

امضا تفاهم نامه همکاری میان مرکز خدمات و کانون پرورش فکری کودکان قم
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم و کانون پرورش فکری کودکان قم تفاهم‌نامه گسترش همکاری امضاء کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،به مناسبت چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم و کانون پرورش فکری کودکان قم تفاهم‌نامه گسترش همکاری امضاء کردند.

حجت‌الاسلام‌ ابوالقاسم طاهری در این جلسه طی سخنانی به برکات سفر استانی رهبر معظم انقلاب به استان قم اشاره کرد و گفت: احداث پروژه ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در شهرک پردیسان یکی از مصادیق برکاتی است که در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به این استان ایجاد شد.

وی در ادامه بیان کرد؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم دومین کانون بزرگ کشور است. تبیین صحیح و دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌عنوان محور فعالیت‌های پرورش فکری در کانون‌ها یک ضرورت است. قم و هم‌جواری با بانوی کرامت می‌تواند فرصت استثنایی برای استفاده از برکات معنوی و رشد اندیشه دینی نوجوانان باشد.

دکتر حامد حجتی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در این دیدار اظهار داشت: تجارب کانونی ما نشان می‌دهد رویکرد کتابخانه محور تأثیر ویژه‌ای در موضوع رشد و بالندگی اندیشه نوجوانان دارد. از تمام ظرفیت‌ها برای هدایت پرورشی منطبق بر استعدادهای نوجوانان با محوریت انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی استفاده خواهیم کرد./1350/د101/ف

ارسال نظرات