۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۷۳۹۷۰

برنامه تشویقی مرکز خدمات برای پیشرفت تحصیلی فرزندان و همسران طلاب

برنامه تشویقی مرکز خدمات برای پیشرفت تحصیلی فرزندان و همسران طلاب
یکی از برنامه‌های معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات تجلیل از ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان طلاب و روحانیون است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدری مدیرکل مشاوره و تعالی خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات تجلیل از ممتازین تحصیلی همسر و فرزندان طلاب و روحانیون (ایرانی و غیر ایرانی/ شیعه و سنی) است که با پرداخت هدیه نقدی و در قالب اردو و همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی 99-98 نزدیک به 43 هزار و 500 نفر از همسر و فرزندان طلاب معیارهای لازم را دارا بودند؛ با توجه به محدودیت‌های کرونایی هدیه نقدی به حساب ممتازین واریز شده است و لوح سپاسی برای ممتازین مقطع ابتدایی از طریق پست ارسال می‌گردد.

مدیر کل مشاوره و تعالی خانواده با اشاره به اینکه برای تمام ممتازین ایرانی (همسر و فرزندان) خدمات کارت صادر شده است، افزود: طلاب و روحانیون گرامی جهت دریافت خدمات کارت به شعب مرکز خدمات استان خود مراجعه نموده و بعد از دریافت، آن را فعال نمایند تا امکان برداشت وجه ایجاد شود.

وی از طلاب و روحانیون درخواست کرد: در حفظ و نگهداری خدمات کارت دقت کافی را انجام دهید زیرا خدمات کارت تمام مزایای کارت بانکی را دارد.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه هدیه نقدی ممتازین تحصیلی طلاب و روحانیون غیر ایرانی به حساب سرپرست آنها واریز گردیده است، گفت: افرادی که سال گذشته نیز ممتاز بوده‌اند و خدمات کارت در سال گذشته برای آنها صادر شده بود، همان کارت سابق شارژ شده است.

وی تأکید کرد: در صورت مفقود شدن یا فراموش کردن رمز خدمات کارت به مرکز خدمات استان خود مراجعه نمایید.

ارسال نظرات