۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۷۴۰۸۰
آیت الله سلیمانی:

آیت الله نظری در دفاع از انقلاب و ولایت لحظه ای درنگ نمی کرد

آیت الله نظری در دفاع از انقلاب و ولایت لحظه ای درنگ نمی کرد
مازندران - آیت الله سلیمانی با بیان این که روحیه انقلابی آیت الله نظری پس از انقلاب نیز حفظ و تقویت شد، گفت: ایشان در دفاع از انقلاب و ولایت لحظه ای درنگ نمی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم بزرگداشت آیت الله نظری خادم الشریعه عصر امروز در بیت این عالم پارسا برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان در این مراسم با تسلیت فقدان این عالم مجاهد و انقلابی، به نقش برجسته عالمان دینی در رشد و تعالی اسلام ناب در جامعه اشاره کرد و گفت: علما و فقهای دین، پرچم دارا ن نشر معارف شریعت محمدی در جامعه بوده اند.

وی با بیان این که جایگاه امروز دین و معارف ناب اهل بیت(ع) مرهون تلاش ها و زحمات عالمان بزرگ دینی است، خاطرنشان کرد: علما چراغ روشنی برای هدایت جامعه اسلامی هستند و مردم حول محور این گنجینه های ارزشمند به سعادت و تعالی حقیقی دست خواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این که علما با سال ها تلاش و مجاهدت علمی و تبلیغی خود دین را حفظ کردند، ادامه داد: فقدان آیت الله نظری به طور حتم خلأ عظیمی در نهاد روحانیت این استان ولایت مدار است.

آیت الله سلیمانی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه عمر با برکت خود را در مسیر نشر معارف اهل بیت(ع) و خدمت به دین و انقلاب صرف کرد، تصریح کرد: این شخصیت برجسته در راه اعتلای فرهنگ غنی اسلام و ترویج ارزش های معنوی و هدایت دینی مردم تلاش های بسیاری انجام دادند.

وی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه همواره دغدغه دین و رسیدگی به امور مردم داشت، افزود: بیت این عالم وارسته همواره مأمن نیازمندان و گرفتاران بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این که آیت الله نظری خادم الشریعه از دلبستگان حقیقی امام راحل و مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: سابقه طولانی مبارزاتی این فقیه وارسته نشان از روحیه انقلابی ایشان در این مسیر مهم دارد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که روحیه انقلابی آیت الله نظری پس از انقلاب نیز حفظ و تقویت شد، بیان داشت: این عالم بزرگوار در دفاع از انقلاب و ولایت هیچ گاه درنگ نمی کرد با اعتقاد راسخ از ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی می کرد.

امام جمعه کاشان با اشاره به این که آیت الله نظری خدم الشریعه در زهد و تقوای نظیر نداشت، تصریح کرد: این عالم وارسته تنها برای خدا قدم بر می داشت و همین مسأله ایشان را نزد مردم عزیز کرده بود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات