۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۷۴۵۶۵
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

مسؤولان باید به مهارت ها و ظرفیت های جوانان اعتماد کنند

مسؤولان باید به مهارت ها و ظرفیت های جوانان اعتماد کنند
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسؤولان باید به مهارت ها و ظرفیت های جوانان کشور اعتماد کرده و به آنها میدان دهند، گفت: مسؤولان مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با استناد به حدیثی از رسول مکرم اسلام(ص) گفت: با تقواترین مردم کسی است که حق را بگوید ولو اینکه به ضررش باشد.

وی ادامه داد: انسان برای عبرت گرفتن از انباشته شدن گناهان باید کوه را در نظر بگیرد، زیرا یک کوه را سنگ ریزه های کوچک تشکیل می دهند؛ ما باید نسبت به انباشته شدن گناهان گوچک دغدغه مند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حضور متفاوت مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در صحنه حاضر شدند؛ حضور مردم به منزله حمایت و علاقه به نظام اسلامی است، از این رو مسؤولان باید مشکلات این مردم شریف را حل کرده و به جوانان اعتماد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مسؤولان باید به مهارت ها و ظرفیت های جوانان کشور اعتماد کرده و به آنها میدان دهند، بیان کرد: از مسؤولان خواستاریم که اعتبار 1450 میلیارد تومانی برای تکمیل پروزه های نیمه تمام در لرستان، ساخت 10 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن، ساخت 2500 واحد مسکونی و ایجاد 3 هزار شغل، راه اندازی کارخانه ها و مسأله تخصیص آب را تا پایان سال و یا تا پایان دولت فعلی پیگیری کنند.

امام جمعه خرم آباد عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مردم ما در 22 بهمن 57 به صحنه آمدند، چون دین ستیزی حاکمان، ظلم و بی عدالتی گسترده در کشور را مشاهده کردند، از این رو مسؤولان باید در تحقق مطالبات آنها همت داشته باشند./841/

ارسال نظرات