۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۷۳۷۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است
لرستان - امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است، گفت: برای انقلاب بهای سنگینی پرداختیم و در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تشییع شهید عزیزالله بهاروند، در خرم‌آباد با بیان اینکه دفاع مقدس هشت ساله میهن اسلامی ما گنجینه گران بهایی است، گفت: از این گنجینه دفاع مقدس هر از چندگاهی دُری گران بها به سوی شهرهای ما می‌آید و فضا و آسمان شهرهای ما را مطهر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: قرین شدن بازگشت شهید عزیزالله بهاروند در دهه فجر انقلاب اسلامی و تشییع پیکر مطهر این شهید در روزی که به نام انقلاب اسلامی و امام راحل نامیده شده است برای ما این پیام را دارد که شهید جسمش را به خاک، روحش به اعلی علیین اما راهش را به ما می‌سپارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: راه شهید امانتی است که به ما سپرده شده است و ما باید این مسیر را با مجاهدت، مستمر و بدون وقفه ادامه دهیم.

وی بیان کرد: روزی که شهید عزیزالله بهاروند به جبهه‌ها اعزام ‌شد روزی بود که شهرهای ما آماج موشک‌های دشمنان بود اما با رشادت، شهادت، ایثار شهدایی همچون عزیزالله بهاروند در میهن اسلامی ما امنیتی حاکم شده که حاصل این رشادت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ما بهای سنگینی برای آرامش و امنیت امروز کشور پرداختیم، گفت: پدر و مادر شهید بهاروند امروز دستشان از دنیا کوتاه و با داغ فراق و قد خمیده از دنیا رفتند اما اکنون روح شهید عزیز الله بهاروند در آغوش پدر و مادرش است.

وی تصریح کرد: عشایر، طوایف استان لرستان متعهد به انقلابی‌گری هستند، تدین در فرهنگ عشایر یعنی دل سپردن به کتاب خدا یعنی تسلیم وحی الهی بودن است./۹۴۵۱/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات