۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۷۴۸۳۲
از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران؛

مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در ساری برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در ساری برگزار شد
مازندران - مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی(ره) از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی(ره) امروز از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) بر ضرورت بهره گیری از سیره علمی و عملی آن حضرت در جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان این که حرکت در مسیر اهل بیت(ع) عزت دنیا و آخرت را شامل حال انسان خواهد کرد، افزود: فاصله گرفتن از معارف اهل بیت(ع) انسان را در پرتگاه انحراف قرار خواهد داد.

استاد حوزه علمیه مازندران، آیت الله مصباح یزدی(ره) را از اندیشمندان حوزه دین معرفی کرد و با بیان این که این عالم بصیر با مجاهدت های علمی خود توانست به بسیاری از مسائل مهم جامعه پاسخ دهد، تصریح کرد: آثار فاخر این شخصیت کم نظیر تاریخ حوزه، تحول شگرفی در حوزه علوم دینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به تربیت نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص برای کشور از جمله خدمات ارزشمند آیت الله مصباح یزدی(ره) در طول عمر با برکت شان بود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی(ره) با اقدامات علمی خود، تحول مناسبی در حوزه علوم اسلامی و انسانی به وجود آوردند، بیان داشت: باید آراء و اندیشه های این فقیه مجاهد بیش از پیش در جامعه علمی و دانشگاهی کشور نشر داده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) همواره در مسیر تبیین و دفاع از معارف دین و جلوگیری از انحراف ها حرکت می کردند، ادامه داد: استدلال های قوی و منطقی ایشان موجب جلوگیری از بسیاری انحراف ها شد.

وی با اشاره به این که با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) هیچ گاه در برابر تهمت ها و تخریب های دشمنان از استقامت بر صراط مستقیم خود عقب نشینی نکردند، تصریح کرد: این عالم مجاهد و انقلابی، عمار گونه در فتنه های مختلف از اصل ولایت و آرمان های انقلاب دفاع و حراست کردند.

حجت الاسلام شکریان، از آیت الله مصباح یزدی(ره) به عنوان یک متفکر انقلابی یاد کرد و گفت: پاسداری از حریم اسلام، انقلاب و ولایت همواره مهم ترین دغدغه آیت الله مصباح یزدی(ره) بود.

استاد حوزه علمیه مازندران، ولایت مداری آیت الله مصباح یزدی(ره) را الگویی برای جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته، ولایت پذیری خود را با دفاع جانانه از جایگاه ولایت بارها ثابت کرد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات