۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۷۴۸۷۶

کتاب «انقلاب اسلامی در اردبیل» رونمایی شد

کتاب «انقلاب اسلامی در اردبیل» رونمایی شد
کتاب انقلاب اسلامی در اردبیل به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب انقلاب اسلامی در اردبیل به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل رونمایی شد.

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این کتاب با تمهیدات به عمل آمده، توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است که در هشت فصل به روایت تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل می‌پردازد.

وی افزود: در این کتاب وضعیت استان اردبیل از مشروطه تا شروع نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل ادامه داد: بررسی و شناخت لزوم ابعاد مختف انقلاب اسلامی یک لازمه مهم و اساسی در کشورمان است که باید به آن پرداخته شود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رضاقلیزاده ادامه داد: هدف و ویژگی‌های اصلی این کتاب پرداخت به اهداف انقلاب اسلامی در استان بوده که می‌تواند در آشنایی بهتر نسل امروزی و جوانان با این اهداف نقش اساسی ایفا کند و در تحقق اهداف مورد نظر برای شناسایی این ویژگی‌ها و تبیین آن در بین آنان محقق شود.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم در این راستا موفق عمل کرده و اهمیت و ویژگی‌های این دوران را به همگان تببین کنیم./826/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات