۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۵۰۲۶

«دل‌پلاس» در سالگرد کرونا به بازار می‌آید

«دل‌پلاس» در سالگرد کرونا به بازار می‌آید
دل پلاس، روایتی داستانی از فعالیت‌های جهادی در مقابله با کرونا، جدیدترین اثر نویسنده کتاب «عمار حلب» محمدعلی جعفری توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، بیش از یک سال است که ویروس کرونا در کشورمان شیوع پیداکرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل آن را دستِ‌کم گرفته بودیم و  شاید خیلی‌ها توجهی به آن نداشتند؛ اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی در مورد دوستان و آشنایان و اقوام‌مان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس در وجودمان رخنه کرد و آرام آرام باعث شد که خیلی از مکان‌ها و جمع‌ها از هم بپاشد و بین آدم‌ها و  دل‌هایشان فاصله بیفتد. 

در این میان عده‌ای همچون دوران سخت 8 سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدند و از این فاصله‌ها جلوگیری کردند و با رفتار همدلانه‌شان، بذر محبت‌ها و دل‌گرمی‌را در دل هموطنان عزیزمان پاشیدند و با رفتارشان روح امید را در کشور زنده کردند؛ همدلی‌ای که در تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار.

نویسنده در این اثر به سراغ نیروهای جهادی که در روزگار کرونا دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده‌اند، رفته است. جهادگرانی که در عرصه‌های مختلفی چون: غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته‌اند؛ در هر یک از روایت‌های دل‌پلاس با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا می‌شویم که پازل برادری و مواسات را تکمیل می‌کند.

«دل پلاس»، جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به قلم محمدعلی جعفری به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می‌شود؛ پیش از این محمدعلی جعفری با آثاری چون عمار حلب، آرم جان، سربلند، عروسی لاکچری، قصه دلبری و... به جامعه کتابخوان معرفی شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند./826/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات