۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۵۰۶۴

رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان درگذشت جلال الدین رحمت را تسلیت گفت

رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان درگذشت جلال الدین رحمت را تسلیت گفت
حجت الاسلام والمسلمین نجفی طی پیامی درگذشت جلال‌الدین رحمت؛ رییس شورای جمعیت اهل بیت(ع) اندونزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان طی پیامی درگذشت جلال‌الدین رحمت؛ رییس شورای جمعیت اهل بیت(ع) اندونزی و عضو شورای عالی مجمع تقریب را تسلیت گفت.

وی افزود: مرحوم دکتر جلال الدین رحمت از شخصیت‌های سیاسی فرهنگی اندونزی بود که در گسترش تفکر اهل بیت(ع) در بزرگترین کشور اسلامی یعنی کشور اندونزی نقش فوق العاده مؤثری ایفا کرد.

رئیس حوزه علمیه المنتظر لاهور پاکستان در پیام خود ابراز داشت: درگذشت دکتر «جلال الدین رحمت» رئیس جمعیت اهل بیت اندونزی (ایجابی - IJABI) و نماینده سابق پارلمان این کشور را خدمت اساتید حوزه و دانشگاه و مردم مسلمان اندونزی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و محشور شدن با انبیاء و ائمه طاهرین را مسئلت می نمایم.

گفتنی است، جلال‌الدین رحمت یکی از پایه گذاران شیعه نوین در اندونزی و رهبر پیروان اهل بیت(ع) بود که عمر خود را برای ترویج مکتب اهل بیت(ع) و دفاع از مظلومین صرف کرد، در سن ۷۲ سالگی بر اثر بیماری کرونا در شهر باندونگ اندونزی دعوت حق را لبیک گفت./۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شیخ حیدر
Iran, Islamic Republic of
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
رحمت الهی بر او باد.
1
0