۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۷۴۵۷۱

طنین شعار ضدآمریکایی ‌زائران پاکستانی در گلزار شهدای کرمان

طنین شعار ضدآمریکایی ‌زائران پاکستانی در گلزار شهدای کرمان
زائران پاکستانی سردار دل‌ها با محکوم کردن ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی فریاد زدند "آمریکا مرده باد، مرده باد" و "دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست".

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گلزار شهدای کرمان میزبان بیش از 100 نفر از مردم کشور پاکستان بود که خود را برای زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی به این مکان مقدس رسانده بودند.

این زائران در حالی که برای زیارت مرقد مطهر حاج قاسم در صف ایستاده بودند در محکوم کردن ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش شعارهایی از جمله "زنده است قاسم سلیمانی" و "آمریکا مرده باد، مرده باد" سر دادند.

زائران پاکستانی سردار دل‌ها همچنین با فریاد شعار "دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست" و "حسین، حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" با آرمان‌های شهدای اسلام تجدید میثاق کردند.

امروز بعد از گذشت یکسال و اندی از شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سردار دل‌ها هر روز میزبان زائرانی از کشورهای مختلف دنیا است که هر کدام‌شان به نوعی و به زبانی به ادامه راه حاج قاسم تأکید دارند.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی بعد از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی و به دستور مستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سیزدهم دی‌ماه سال 98 به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند./۹۸۸/

منبع: تسنیم

ارسال نظرات