۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۷۵۰۷۵

حوزه علمیه استان اصفهان ناهنجاری‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن را محکوم کرد

حوزه علمیه استان اصفهان ناهنجاری‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن را محکوم کرد
مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان با صدور بیانیه ای موتورسواری و اسب سواری بانوان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای موتورسواری و اسب سواری بانوان در  راهپیمایی موتوری بیست و دوم بهمن اصفهان را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و نیز در جایی که در معرض دید نامحرم باشد، حرام است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی

در این سال ها که رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال با موضوعات اقتصادی پیگیر امر معیشت مردم و اقتصاد کشور هستند اما با سوء مدیریت در این حوزه روبه رو هستیم و منویات ایشان مورد توجه  قرار نمی گیرد و اقتصاد مقاومتی و نگاه به صنعت داخلی مغفول مانده و نگاه مسئولین به سوی خارج از کشور معطوف شده است؛ علاوه بر آن می بینیم در حوزه فرهنگ نیز کوتاهی و کج سلیقگی از سوی مسئولین بروز می کند تا آنجا که در برگزاری راهپیمایی موتوری بیست و دوم بهمن اصفهان که جشن ملت و یوم‌الله است، زن‌ها را سوار اسب و موتور می نمایند و احکام اسلامی را زیر سوال بردند.

در طول این مدت، در امور فرهنگی و خصوصا بحث حجاب کوتاهی شده است و حتی از دوچرخه سواری دختران شده است.

اصفهان در یک روز ۳۷۰  شهید را به خود دیده و فردای آن روز نیز اعزام به جبهه ها داشته حالا چه اتفاقی افتاده است که در همین میدان امام (ره) که جای قدوم شهدا و رزمندگان است باید شاهد اینگونه سهل انگاری و زیر پا نهادن احکام اسلامی و تمسخر فتاوی علمای اعلام باشیم؟!

ما طلاب، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه استان اصفهان پیگیری وضع معیشتی مردم و اصلاح وضع فرهنگی جامعه در اسرع وقت را خواستاریم و مراتب اعتراض خود را نسبت به اقدامات مغایر با اسلام ابراز نموده و برخورد قاطع و برائت مسؤولان از عاملان آن را خواستاریم.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان

/998/د101/ب1

ارسال نظرات