۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۷۵۱۸۰
دبیر اجرایی اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب:

اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان و اقوام در قم برگزار می شود

اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان و اقوام در قم برگزار می شود
حجت الاسلام اصغریان گفت: اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب، سه‌شنبه 5 اسفند ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد اصغریان دبیر اجرایی اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب،  در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی رسا با اشاره به برگزاری اختتامیه گفت: این جشنواره در شهر مقدس قم و در تاریخ سه‌شنبه 5 اسفند ماه 1399 برگزار می شود.

دبیر اجرایی با اشاره به برگزاری جشنواره افزود: موضوعات فراخوان این همایش در گروه های فرق و نحله های انحرافی، ادیان، اقوام، مذاهب(با بخش ویژه وحدت اسلامی) بوده است و تا پایان مهلت فراخوان آثار(31 خرداد ماه 1399) تعداد 242 اثر به دبیرخانه همایش ارسال گردید.

وی با اشاره به آثار دریافت شده خاطر نشان کرد:  از این تعداد، 37 اثر در ارزیابی اولیه حائز شرایط برای ارزیابی تفصیلی تشخیص داده شد و نهایتا هیئت داوران که متشکل از 28 تن از اساتید سطوح عالی حوزه و دانشگاه بودند، 4 اثر را به عنوان اثر برتر انتخاب و 7 اثر را نیز شایسته تقدیر تشخیص دادند.

حجت الاسلام اصغریان ابراز داشت: مقدمات اجرایی برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب کشور، فراهم شده و آئین اختتامیه این جشنواره به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها با حضور برگزیدگان محترم، تعدادی از مسئولین عزیز و میهمانانی از جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و به صورت زنده نیز از پیج mafam_book@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: لازم به ذکر است بنیان این همایش دو سالانه به همت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب(مفام) گذاشته شده است.

ارسال نظرات