۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۷۵۴۲۹
امام جمعه نورآباد:

طلاب خواهر مروج نهادینه سازی آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند

طلاب خواهر مروج نهادینه سازی آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند
لرستان - حجت الاسلام خانی به نقش تبلیغی و تربیتی طلاب خواهر اشاره کرد و گفت: طلاب خواهر مروج نهادینه سازی آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در نشست خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) نورآباد که با محوریت سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه در تربیت و پرورش طلابی انقلابی و نقش آفرین در عرصه های مختلف جامعه ظرفیتی عظیم است.

امام جمعه نورآباد به نقش تربیتی بانوان در جامعه و کانون خانواده ها افزود: خواهران طلبه مروج اشاعه آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند.

وی مجهز بودن به علم روز، عمل همراه با اخلاص در عرصه تبلیغی و در پیش گرفتن سعه صدر را رمز موفقیت تبلیغی طلاب عنوان کرد.

طلاب خواهر مروج نهادینه سازی آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند

نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ضامن حفظ بنیان خانواده است

حجت الاسلام خانی بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و مقابله با هجمه ها و آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: این مهم در مقابله با هجمه های فرهنگی و خنثی کردن دسیسه های دشمن در عرصه فرهنگی ضروری است.

وی نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را ضامن حفظ بنیان خانواده ها عنوان کرد و ادامه داد: تبیین و ترویج این مهم در راستای تربیت نسلی انقلابی مرثر است.

امام جمعه دلفان بیان کرد: طلاب به عنوان مبلغ دین باید با نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با دارزش ها و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی جامعه و خانواده را در برابر هجمه های فرهنگی مصون سازند. /9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات