۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۷۵۸۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن با تبلیغات مسموم، خادم را خائن و خائن را خادم معرفی می کند

دشمن با تبلیغات مسموم، خادم را خائن و خائن را خادم معرفی می کند
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: احزاب، تشکل‌ها، گروه‌ها و کاندیداها نباید به‌ دلیل ترمیمِ شکست های خود یک نهاد مقدس را خراب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران با اشاره به نقش مجموعه نظارت در برگزاری انتخابات گفت: اعضای نظارت بر انتخابات باید بر نیت و انگیزه خود نیز نظارت و اشراف داشته باشند.

وی با بیان این که کارنامه شورای نگهبان در برگزاری انتخابات گذشته بسیار روشن دانست و افزود: شورای نگهبان در این وظیفه خطیر نظارت نیاز به مهارت، صداقت و جلب اعتماد دارد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به خط تخریبی دشمنان و رسانه های بیگانه در جهت تضعیف شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی نقش مؤثر و مهمی در حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان داخل و خارج با طرح مسائل انحرافی و غیر واقعی تلاش می کنند مسأله نظارت شورای نگهبان را خدشه دار کنند، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر همواره رسالت صیانت از انقلاب و نظام اسلامی را عهده دار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی نمی توانند با تخریب شورای نگهبان به اهداف شوم خود در آستانه انتخابات دست پیدا کنند، افزود: این نهاد انقلابی باید بدون توجه به جو سازی های دشمن به وظیفه و رسالت اصلی خود عمل کند.

وی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات منفی و مسموم در تلاش هستند خادم را خائن و خائن را خادم جلوه دهند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان نیاز به یک بازوی اطلاع‌رسانی قوی، مرتب و دقیق دارد تا در فضای مجازی، رسانه ملی و فضای واقعی زحمات نظارت را بیان کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که احزاب، تشکل‌ها، گروه‌ها، رقبا و کاندیداها به‌خاطر ترمیمِ شکست های خود یک نهاد مقدس را خراب نکنند، ادامه داد: مصالح ملی و عامه این است که بازیگران در میدان سیاست نباید چهارچوب‌ها را دست بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت بالا و همگانی مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری انتخاب اصلح نیز در این حضور باید جزء اولویت ها باشد.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شرایط کرونایی کشور افزود: مسؤولان اجرایی و نظارتی باید با راهکارهای مناسب در آستانه انتخابات شرایط را به خوبی مدیریت کنند تا شاهد بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی نباشیم./950/

ارسال نظرات