۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۰۱۳
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه:

برنامه ریزی های لازم برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده صورت گرفته است

برنامه ریزی های لازم برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده صورت گرفته است
کرمانشاه - حجت الاسلام بهمنی گفت: برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده نشست هایی با امام جمعه صحنه، روحانیون مستقر و طرح هجرت داشته ایم و دراین راستا تصمیماتی اتخاذ شده است.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه علیرغم وضعیت کرونا در طول یکسال گذشته اساتید این حوزه تلاش بسیاری برای جلوگیری از تاخیر در روند تحصیل طلاب مدرسه علمیه امیرالمومین (ع) شهرستان صحنه داشته اند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: بنابراین می توان گفت که طلبه های این مدرسه علمیه کمترین آسیب را از این وضعیت اپیدمی در استان دیدند که این را باید نشات گرفته از رعایت پروتکل ها و.... توسط اساتید مدرسه علمیه و خود طلاب دانست.

حجت الاسلام بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تلاش داریم تا قبل از پایان سال جاری یک برنامه فرهنگی در سطح شهرستان برگزار نماییم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه افزود: ان شاء الله در صورت مهیا بودن شرایط تلاش ما این است که «کنگره شهدای گمنام شهرستان صحنه» را با تعامل و همراهی مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار نماییم.

این استاد حوزوی ادامه داد: در صورتی که شرایط برای برگزاری این کنگره قبل از پایان سال مهیا باشد، ان شاء الله حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه کردستان به عنوان سخنران در این برنامه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام بهمنی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ریزی هایی برای جذب طلبه در روزهای اخیر انجام شده است، بیان داشت: برای جذب طلبه و علاقمندان به تحصیلات حوزوی، نشست هایی با روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت و نیز امام جمعه شهرستان صحنه داشته ایم و در این راستا تصمیماتی اتخاذ شده است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: ظرفیت پذیرش طلبه در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) در سال تحصیلی آینده در حدود 20 طلبه می باشد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در حال حاضر تا پایه 6 در مدرسه علمیه صحنه طلاب مشغول تحصیل هستند، عنوان داشت: تلاش داریم که در صورت مهیا بودن شرایط، بسترهای لازم برای پایه 7 را برای سال تحصیلی آینده در این مدرسه مهیا کنیم./1400/

ارسال نظرات