۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۶۱۲۹
امام جمعه کرمانشاه:

تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است

تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: در دیداری که اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام خامنه ای داشتند، معظم له بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بسیار تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: وجود امام خمینی (ره) برای این انقلاب و نظام اسلامی سرشار از برکت و نعمت بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ایثار، شهادت، جهاد، تکلیف و توکل از مفاهیم بارزی بود که امام راحل وارد انقلاب اسلامی کرد، گفت: بی شک روحیه جهادی و شهادت طلبانه امام راحل زمینه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل نظام ستم شاهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در دیداری که اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام خامنه ای داشتند، معظم له بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بسیار تاکید داشتند و راهکارهایی نیز به دولتمردان و مسؤولان مربوطه ارائه نمودند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم (ع) به دست بدترین مردمان آن روزگار، بیان داشت: امام موسی کاظم علیه السلام همواره به دنبال نهادینه سازی دین مبین اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه در جامعه بودند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری به خوبی بر اوضاع جامعه و مملکت مسلط هستند و نقاط ضعف و قوت جامعه را می شناسند، بنابراین معظم له بر ایجاد یک همفکری و تعامل برای حل موضوعات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی با کمک نخبگان و فرهیختگان جامعه تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز مسایلی همانند فضای مجازی، ازدواج، بیکاری و... به دغدغه های جامعه تبدیل شده است، لذا همه باید برای اصلاح این مشکلات و معضلات فردی و اجتماعی وارد میدان کارزار شویم./1400/

ارسال نظرات