۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۶۱۴۴
تولیت مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور:

مسؤولان متولی روحانیون مُبلغ و طرح هجرت را به خوبی حمایت کنند

مسؤولان متولی روحانیون مُبلغ و طرح هجرت را به خوبی حمایت کنند
کرمانشاه - تولیت مدرسه علمیه ولی عصر (عج) کنگاور گفت: مسؤولان متولی روحانیون مُبلغ و طرح هجرت را حمایت کنند تا در مسیر انجام وظیفه محوله خود، دچار دلسردی نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی صبح امروز با جمعی از روحانیون طرح هجرت و مستقر در شهرستان کنگاور دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله میریونسی در این دیدار عنوان کرد: وظیفه روحانی و مبلغ دینی تنها به حوزه دین و مذهب خلاصه نمی شود بلکه امروز وظایف بسیار سنگینی بر دوش همه شما قرار دارد.

تولیت مدرسه علمیه ولیعصر (عج) کنگاور گفت: روحانی باید در همه عرصه ها در کنار مردم باشد زیرا مشکل مردم مشکل روحانی است و بالعکس، بنابراین یک روحانی و مبلغ دینی در بحث فعالیت نباید خود در چهاردیواری دین خلاصه کند، زیرا دین اسلام با مساله عزلت و دوری از اجتماع به شدت مخالف است.

این عالم کرمانشاهی بیان داشت: مساله دیگری که همه روحانیون به ویژه روحانیون مبلغ و طرح هجرت باید بسیار بدان توجه کنند، موضوع فعالیت برخی از گروه های حاشیه دار و معاند در داخل کشور است، این گروه ها همواره به دنبال ایجاد یک دیوار حائل بین جامعه و روحانیت هستند.

آیت الله میریونسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روحانیونی که احساس تکلیف می کنند و برای نشر دین و معارف به دورترین نقاط کشور سفر می کنند باید سعی کنند سفرشان پربار باشد و خروجی آن متناسب با وظایف محوله باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: از سوی دیگر از مسؤولان متولی می خواهیم که از نظر معیشتی و امکانات مورد نیاز روحانیون مُبلغ و طرح هجرت را به خوبی حمایت کنند تا در مسیر انجام وظیفه محوله خود، دچار دلسردی نشوند.

تولیت مدرسه علمیه ولیعصر (عج) کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه روحانی و مبلغ دینی نباید از وجود افکار مخالف در مقابل خویش دلسرد شود، بیان داشت: برخی از جریان های سیاسی و اعتقادی همیشه در برابر دین و معنویات صف آرایی می کنند، لذا نباید این جریانات مایه دلسردی شما از ادامه وظیفه مقدستان شود، زیرا این خواسته همین گروه های معاند و دین ستیز است.

آیت الله میریونسی خاطرنشان کرد: شما باید نسل های جوان در مقابل این جریانات دین ستیز که همواره در تلاش برای دین زدایی در کشور و جامعه هستند را هوشیار کنید و آنان را نسبت به این خطرات اعتقادی بیدار نمایید./1400/

ارسال نظرات