۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۷۶۲۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جریان سازی دینی و فرهنگی رسالتی خطیر بر دوش روحانیت است

جریان سازی دینی و فرهنگی رسالتی خطیر بر دوش روحانیت است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جریان سازی دینی و فرهنگی رسالتی خطیر بر دوش روحانیت است، گفت: ارتقای کمی و کیفی این مهم با همکاری دستگاه ها میسر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر امام جمعه شهر کوهنانی برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث گفت: رسالت همه ما جریان سازی دینی، فرهنگی، سالم و تأثیرگذار که از انبیاء الهی و پیامبر اسلام (ص) به ما رسیده است، می باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: جریان سازی دینی و فرهنگی سالم ملت ایران را در یک قرن از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرد و به نظام سلطه معترض شدند تا اینکه همین جریان سازی دینی و فرهنگی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه وقتی جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند انجام شود نصرت و وعده تخلف ناپذیر الهی را به دنبال دارد، عنوان داشت: در همین راستا این جریان سازی باید از لحاظ کمیت و کیفیت با همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی ارتقا پیدا کند.

ضرورت تعامل و پیوند بین دستگاه ها برای انجام فعالیت های فرهنگی دینی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه پیوند دستگاه های فرهنگی باید بیش از گذشته باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه طی یک سال گذشته به این نتیجه رسیده ایم که در این رابطه در نقطه مطلوبی نیستیم.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: این پیوند نه تنها پیوند ظاهری بلکه برنامه های دستگاه های فرهنگی از جهت محتوایی نیز باید با  یکدیگر هماهنگ باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات