۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۵۲۸
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور:

مسؤولان باید پاسخگوی وضعیت بد اقتصادی باشند

مسؤولان باید پاسخگوی وضعیت بد اقتصادی باشند
حضرت آیت الله نوری همدانی با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضعیت معیشتی مردم، فراوانی نعمت و وجود مدیران خیرخواه را لازمه هر جامعه خوب دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت نوری همدانی صبح امروز در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با تبریک سالروز بعثت پیامبراكرم(ص) این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانست و گفت: آنچه از سوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

وی دارا بودن مسؤولیت در جامعه امروز را بسیار مهم توصیف كرد و اظهار داشت: امروز كسانی كه دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فكر خدمت به این مردم باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی مسؤولیت را یک امانت الهی دانست و با تأکید بر ضرورت بهره برداری از این امانت در راستای خدمت به مردم، نامه امیرمومنان(ع) به مالك اشتر را مورد توجه قرار داد و گفت: فراموش نكنید اصل مردم هستند؛ این مردم بودند که ٨ سال جنگ را اداره كردند؛ این مردم هستند كه فردا در انتخابات باید حضور پیدا كنند، بنابراین تا می توانید به آنها خدمت كنید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضعیت معیشتی مردم، فراوانی نعمت و وجود مدیران خیرخواه را لازمه هر جامعه خوب دانست و تأکید کرد: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران كننده است و مسؤولان باید برای این موضوع چاره ای بیاندیشند.

وی در پایان ضمن یادآوری نکاتی پیرامون سامان بخشی به اوضاع اقتصادی کشور، فقر و ظلم و جهل را از آفات هر كشور و حكومتی معرفی کرد./841/

ارسال نظرات