۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۶۵۳

دیدار سردار دقیقی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس غرب استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از قسمت‌های مختلف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غرب استان تهران بازدید کرد.
دیدار سردار دقیقی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و از فرماندهان ارشد لشگر ده حضرت سید الشهداء (ع) از قسمت‌های مختلف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غرب استان تهران بازدید کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار نادر ادیبی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس غرب استان تهران از فعالیت‌های این مرکز گزارشی ارائه کرد.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی، از معاونت‌ها و قسمت‌های مختلف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس غرب استان تهران بازدید کرد و در هر قسمت مسؤولین گزارش کار و اهداف مأموریت خود را برای وی تشریح کردند .

در پایان این برنامه سردار دقیقی در جمع مسؤولان و کارکنان اداره کل طی سخنانی گفت : امروز توفیق داشتیم که تجدید میثاقی با شهداء عالی مقام و دوستان دوران دفاع مقدس خود داشته باشیم و انصافاً از حضور در میان برادران خودم در این اداره کل خوشحال هستم.

وی خاطر نشان کرد: امروز گوشه هائی از فعالیت های عزیزانمان را از نزدیک مشاهده کردم و بسیار خوشحال شدم که برادران عزیزم با حداکثر توان و اراده قوی در حال انجام مأموریت خود هستند.

سردار دقیقی اظهار داشت : ظرفیت غرب استان تهران در زمان جنگ بسیار بالا بود و ما شاهد صحنه هائی بودیم که واقعاً در آن انسان معنای واقعی شجاعت و از خود گذشتگی را می دید و همین موضوع ، مسؤولیت شما عزیزان را دشوارتر می کند؛ چرا که ثبت و ضبط این دلاوری ها و انتقال آن به نسل فعلی و نسل های آینده بسیار مهم است./د102

ارسال نظرات