۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۶۵۴۸
آیت الله شب زنده مطرح کرد؛

استکبار جهانی از قدرت ایران هراس دارد

استکبار جهانی از قدرت ایران هراس دارد
آیت الله شب زنده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست، گفت: امروز استکبار جهانی از قدرت ایران هراس دارد و از پیشرفت و توسعه کشور خشمگین است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار، عضو شواری عالی حوزه های علمیه، در جلسه درس اخلاق، به پیام های اخلاقی و اعتقادی بعثت نبی اکرم(ص) پرداخت و گفت: برای بشر روزی بالاتر از مبعث رسول گرامی اسلام(ص) قابل تصور نسیت؛ زیرا اگر بعثت را از تاریخ بشریت جدا کنیم، هدف از خلقت انسان پوچ خواهد شد.

عضو شواری عالی حوزه های علمیه بیان کرد: خداوند انسان را خلق کرد و اگر آنها را راهنمایی به مسیر حق نکند، هدف از زندگی پوچ خواهد بود؛ از این رو بعثت پیامبر اسلام بیان می کند هدف از خلقت، سعادتمندی و رستگاری برای آنان است.

وی با بیان اینکه خدواند در تورات و انجیل ویژگی های امت اسلامی و یاران پیامبر اسلام را ترسیم کرده است، گفت: ویژگی که از امت اسلام در تورات بیان شده این است که آنها با کفار به شدت برخورد می کنند و میان خودشان مهربان و دلسوز همدیگر هستند.

آیت الله شب زنده دار با اشاره به این زمان که ایران در تحریم های اقتصادی قرار دارد، گفت: گران فروشی، احتکار و افزایش قیمت ها با اخلاق و سیره رسول گرامی سازگار نیست؛ هرچند امروز بازاریانی وجود دارند که به کمترین سود راضی بوده و تمام اجناس خود را در اختیار مردم قرار می دهند.

عضو شواری عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: یکی دیگر از خصوصیت امت اسلامی که در تورات بیان شده این است که امت اسلامی همواره در حال عبادت و خاضع بوده و به دنبال اهداف بلند و رضایت خداوند هستند.

آیت الله شب زنده دار ابراز داشت: یاران پیامبر را می توان از سیما و صورت آنها شناخت و انسان با نگاه به چهره آنها به یاد آخرت و معنویت می افتد.

عضو شواری عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: در انجیل انسان های تربیت شده در بعثت رسول گرامی اینگونه ترسیم شده است که، امت اسلامی استوار و مقاوم بوده و روی پای خود ایستادگی می کنند و کفار از آنها خشمگین هستند.

آیت الله شب زنده با بیان اینکه باید امت اسلامی استقلال داشته و هیچ گونه نیاز و وابستگی به جهان نداشته باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست، بلکه بدین معناست که اگر استکبار جهانی امت اسلامی را تحریم کردند، بتوانند به حیات و توسعه خود ادامه دهند.

عضو شواری عالی حوزه های علمیه در پایان اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از قدرت نظام اسلامی ایران هراس دارد و از پیشرفت و توسعه کشور خشمگین است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
مگر ماهیت جمعی با عنوان شخصیت حقوقی مستقل در فقه به رسمیت شناخته می شود؟
0
0