۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۶۶۷۶
در دیدار با کارگران صورت گرفت؛

ضرب الاجل رییس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف کارخانه نساجی قائمشهر

ضرب الاجل رییس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف کارخانه نساجی قائمشهر
مازندران - رییس دستگاه قضا با حضور در کارخانه نساجی قائمشهر بر ضرورت تعیین تکلیف مالکیت این کارخانه تا دو ماه نیم آینده از سوی هیأت داوری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضائیه امروز در بیست و چهارمین سفر استانی خود به همراه جمعی از مسؤولان عالی قضایی به مازندران وارد سفر کرد.

وی در نخستین برنامه سفر استانی خود به مازندران با حضور در کارخانه نساجی قائمشهر ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانهه در جمع کارگران این واحد تولیدی با اشاره به واگذاری این کارخانه در سال 88، گفت: متأسفانه فردی که این کارخانه به او واگذار شد نتوانست به تعهد خود در اشتغالزایی برای دو هزار نفر و افزایش تولید کارخانه عمل کند.

آیت الله رئیسی، کارگران را اصلی ترین و بزرگترین سرمایه این واحد تولیدی معرفی کرد و با بیان این که سرمایه عظیمی در کارخانه نساجی قائمشهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: تجهیزات و ماشین آلات بسیاری در این واحد تولیدی وجود دارد که نباید بدون بهره برداری باقی بماند و باید از این سرمایه های ارزشمند به خوبی استفاده شود.

رییس دستگاه قضا در ادامه سخنان خود به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و حمایت از تولید داخل اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت های موجود در جهت رونق تولید در این واحد ها استفاده شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به راه اندازی بخشی از کارخانه نساجی قائمشهر گفت: بنا شده ظرف حداکثر پنج ماه آینده خط تولید جدید نساجی قائمشهر راه اندازی شود.

وی با تأکید براین که کارخانه نساجی قائمشهر از حیث مالکیت باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: هیأت داوری باید طی دو ماهه نیم آینده وضعیت این کارخانه را به لحاظ مالکیت مشخص کند و مسؤولان قضایی نیز باید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

رییس دستگاه قضا با بیان این که استاندار مازندران قرار است ظرف مدت کوتاهی مسأله تعیین تکلیف وام کارگری نیروهای کارخانه نساجی قائمشهر را منطبق با مقررات و قوانین موجود پیگیری کنند تا مشکل کارگران رفع شود، تصریح کرد: با توجه به پیشینه مردم مازندران در تلاش و مجاهدت کارخانه نساجی قائمشهر نیز با همت و پشتکار مردم همانند نگینی خواهد درخشید./950/

ارسال نظرات