۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۷۶۶۹۲
آیت الله رئیسی در دیدار نخبگان مازندران:

«ما نمی توانیم» در قاموس جبهه انقلابی وجود ندارد

«ما نمی توانیم» در قاموس جبهه انقلابی وجود ندارد
مازندران - رییس دستگاه قضا با تأکید براین که هیچ کس در کشور اجازه تخلف از قانون را ندارد، گفت: هر مسؤولی اگر قانون را نقض کند مجازاتش مضاعف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضائیه امروز در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم مازندران با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به آسیب های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، افزود: بی توجهی به این آسیب ها موجب ایجاد جرم در جامعه خواهد شد و به همین دلیل اقدامات پیشگیرانه در این خصوص ضروری است.

رییس دستگاه قضا با اشاره به این که ایجاد اشتغال مناسب از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی نظیر طلاق در جامعه جلوگیری خواهد کرد، گفت: با توجه به ظرفیت بالای مازندران در حوزه کشاورزی، دامداری و دریا، توجه ویژه به هر یک از این بخش ها می تواند موجب افزایش آمار اشتغال در استان شود.

آیت الله رئیسی در ادامه سخنان خود به نقش مردم در پیشبرد امور اشاره کرد و با بیان این که هر جا کارها به مردم سپرده شد در آن بخش به پیشرفت های بسیاری دست یافتیم، ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان و رزمندگان سپاه اسلام علیرغم همه حمایت های تسلیحاتی غرب از رژیم صدام، جبهه اسلام در برابر آن رژیم تا دندان مسلح پیروز شد.

وی با بیان این که عدم ایجاد اشتغال مناسب در جامعه موجب بروز فقر و مشکلات خانوادگی خواهد شد، تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات فعلی دست بیگانگان نیست بلکه این مشکلات با دستان توانمند مردم، جوانان و مسؤولان کشور رفع خواهد شد.

رییس دستگاه قضا بر ضرورت امید آفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد مردم و خانواده ها دچار یأس و ناامیدی شوند بلکه باید مردم را به سمت امید آفرینی هدایت کرد.

آیت الله رئیسی با بیان این که نظام اداری کارآمد از جمله جلوه های امیدآفرینی در کشور است، ادامه داد: با ابتکار و خلاقیت و روحیه انقلابی می‌توان بسیاری از گره‌ها را از امور مردم و کشور گشود.

وی با تأکید براین که در قاموس جبهه انقلابی «ما نمی توانیم» وجود ندارد، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس علیرغم همه کمبودها از بسیاری مشکلات عبور کردند و با گشودن گره ها حماسه آفرین شدند.

رییس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که دشمن به دنبال تزلزل در اراده مستحکم جوانان و مردم کشورمان است، گفت: دشمنان می کوشند تردید را به جای ایمان و اراده در مردم و جوانان کشورمان ایجاد کنند.

آیت الله رئیسی با بیان این که مأیوس کردن یکی از بهترین راه های مقاله با دشمنان است، خاطرنشان کرد: باید با تولید قدرت در عرعصه های نظامی، علمی، اقتصادی و اجتماعی دشمن را مأیوس کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که با تغییر خلاف قانون کاربری از سوی هر فردی برخورد خواهد شد، افزود: در این زمینه اولویت‌ با ویلا‌های اشرافی است که در مقابل چشمان عام و خاص با تصرف اراضی و منابع طبیعی ساخته شده اند.

رییس دستگاه قضا با تأکید براین که هیچ کس در کشور اجازه تخلف از قانون را ندارد، ادامه داد: هر مسؤولی اگر قانون را نقض کند مجازاتش مضاعف خواهد بود./950/

ارسال نظرات