۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۶۷۵۶

پذیرش مرکز فقهی سید الساجدین برای سال تحصیلی جدید + لینک

پذیرش مرکز فقهی سید الساجدین برای سال تحصیلی جدید + لینک
مرکز فقهی سید الساجدین(ع) برای تحصیل در پایه های ۷ تا ۱۰ در سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ از میان طلاب ثبت نام می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز فقهی سید الساجدین(ع) برای تحصیل در سطح دو و سه (پایه های ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ ثبت نام می کند.

تدریس دروس فقه و اصول به صورت تخصصی، برگزاری کلاسهای مشاوره فقه و اصول و هدایت تحصیلی، ارزیابی مستمر پیشرفت کیفی و کمی به صورت هفتگی، اهتمام به اسم موضوع درسی در یک دوره چهار تا پنج ساله و ارائه فعالیت های پژوهشی در راستای فهم دقیق درپس از برنامه‌های آموزشی مرکز فقهی حضرت سید الساجدین(ع) است.

علاقه مندان به تحصیل در این مرکز فقهی باید دارای شرایطی همچون اتمام پایه ششم حوزه با حداقل معدل ۱۷، موفقیت در آزمون متمرکز کتبی مراکز فقهی، موفقیت در مصاحبه علمی مدرسه و تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی باشند.

بهره‌مندی از اساتید شایسته و ممتاز، برگزاری کلاسهای اخلاق و برنامه‌های تربیتی و معنوی، برگزاری کلاس های مهارتی مانند روش تحقیق، نویسندگی و تدریس، استفاده مناسب از زمان با مدیریت تعطیلات، بهره مندی از مزایای مراکز تعلیمی و تربیتی تحت اشراف سطوح عالی حوزه های علمیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی از مزایای تحصیل در این مرکز فقهی است.

علاقمندان جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.hsajedin.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 09909930599 و 02537749056 تماس حاصل کنند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به نشانی دورشهر بعد از مسجد امیرالمومنین نرسیده به میدان رسالت پلاک ۴۴۹ امکان پذیر است.

ارسال نظرات