۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۷۶۸۳۳
مسؤول بسیج سپاه ابوالفضل لرستان:

تیمی از طلاب لرستان در غسالخانه های استان مستقر هستند

تیمی از طلاب لرستان در غسالخانه های استان مستقر هستند
لرستان - جهانبخش با اشاره به ضرورت انجام امور شرعی مربوط به فوتی های کرونایی گفت: در این راستا از ابتدای شیوع ویروس تاکنون تیمی از طلاب لرستان در غسالخانه ها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، احسان جهانبخش، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طلاب و روحانیت استان لرستان فعالیت های جهادی چشمگیری در عرصه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا داشته اند.

مسؤول بسیج سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به استقرار طلاب لرستان در غسالخانه های استان افزود: در راستای انجام امور کفن و دفن مربوط به بیماران کرونایی از ابتدای شیوع ویروس تاکنون تیمی ز طلاب در غسالخانه های استان مستقر هستند.

وی در ادامه به فعالیت بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: ۳۴۰ شغل در‌سال جا ی توسط بسیج سازندگی ایجاد شده است.

فعالیت دو هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در لرستان

جهانبخش به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر آموزش دیده در زمینه های مختلف در این گروه ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به درخش گروه های جهادی در سیل پلدختر و کمک به مردم افزود: گروه های جهادی در زمینه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم، نیازمندان و بیماران کرونایی نیز اقدامات گسترده ای انجام دادند.

مسؤول بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزاری رزمایش مواسات و همدلی را یکی از افتخارات عنوان کرد که گروه های جهادی در این عره خدمات فراوانی انجام دادند و گفت: در این دوران نگاه همدلی در زمان بحران و تهدید تقویت و به یک فرصت تبدیل شد.

وی با اشاره به عالیت 70 کارگاه گروه جهادی در لرستان یادآور شد: در اوایل شیوع ویروس کرونا که ماسک مورد نیاز مردم کم بود، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان بین کادر درمان و محله های حاشیه نشین توزیع داشته است.

جهانبخش با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: بسیج سازندگی به عنوان کمیته حمایتی در این طرح از طرف قرارگاه مبارزه با بیماری کرونا نقش آفرین کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازندگی ۷۹ هزار بسته معیشتی بین بیماران و خانواده های بی بضاعت توزیع شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات