۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۷۶۸۹۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امام حسین سند معتبری است که نظیر و مشابه ندارد

امام حسین سند معتبری است که نظیر و مشابه ندارد
اصفهان - آیت الله سلیمانی از اباعبدالله الحسین (ع) بعنوان یک سند منحصر و به «الوترالموتو» تعبیر کرد و گفت: امام حسین (ع) تک سند معتبری که نظیرو مشابه ندارد و بی همتا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان و قضات برگزیده دادگستری کاشان در سال 99 با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: مولودی امروز پا برعرصه دنیا گذاشت که آفرینش او در نظام هستی نمونه بود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌هایی که درمولود امروز است در دیگر موالید وجود ندارد، افزود: یکی از این ویژگی‌ها روشنی وضعیت او است، چرا که قبل از تولد خبر آمدن، چگونگی آمدن، شیوه زندگی و پایان زندگی او را مشخص کردند که این ویژگی برای دیگران وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اباعبدالله الحسین (ع) برای احیای اسلام و ماندگاری دین مبین اسلام از همه هستی خود گذشت و خود و خانواده و ۷۲ تن از یاران باوفایش را فدای اسلام و قرآن کرد.

وی از اباعبدالله الحسین (ع) بعنوان یک سند منحصر و به «الوترالموتو» تعبیر کرد و ادامه داد: امام حسین (ع) تک سند معتبری که نظیر و مشابه ندارد و بی همتا است.

آیت الله سلمانی، همیت و غیرت دینی، شجاعت و ایثار و فداکاری را از ویژگی‌های امام حسین (ع) اعلام کرد و افزود: برای همین است که امام حسین (ع) چراغ راه و مصباح الهدی و سفینه النجاه است.

وی ادامه داد: به دلیل شباهتی که برادران پاسدار، نیرو‌های مسلح، افراد برخورداراز تفکر بسیجی و ملت ایران با امام حسین (ع) دارند این روز به نام روز پاسدار نامگذاری کرده اند.

آیت الله سلیمانی ازسپاه بعنوان بازوی مسلح و مقتدر نظام توحیدی نام برد و افزود: نامگذاری روز پاسدار همزمان با ولادت امام حسین (ع) به درستی انجام شده است، چرا که مأموریت سپاه پاسداری از اسلام است و این همان مأموریتی که امام حسین (ع) برای بقای اسلام و حفظ اسلام انجام داد و خود و فرزندان و یارانش نیز در راه پاسداری از اسلام و حفظ اسلام به شهادت رسیدند.

در ادامه روح الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان نیز با تبریک موالید شعبانیه و روز پاسدار، گفت: در حال حاضر ۲۶ همکار قضایی و حدود ۵۰ همکار اداری ماهیانه بصورت میانگین به ۵ هزار پرونده رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رضایت ارباب رجوع در دادگستری کاشان دراولویت نخست قراردارد، افزود: دادگستری کاشان در مقابله با زمین خواری، مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین عزم جدی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان در ادامه از کاهش آمارسرقت در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: مبارزه با تخلفات زیست محیطی، شکارغیرمجاز، اشتغال زندانیان و حمایت ازمدیریت شهری در تسریع پروژه عمرانی از جمله اقدامات انجام شده است.

دهقانی همچنین از تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند جامعه از سوی کارکنان دادگستری کاشان خبرداد و افزود: بالغ بر ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کاشانی درروز‌های پایانی سال توزیع می‌شود.

لازم به ذکراست، در پایان این مراسم با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه درکاشان و دادستان عمومی و انقلاب کاشان از کارمندان و قضات برگزیده سال ۹۹ دادگستری کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یااَباعَبْدِاللَّهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
0
0