۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۷۱۵۹
امام جمعه ساری:

موضع مسؤولان در خصوص برجام، همگام با رهنمودهای رهبری باشد

موضع مسؤولان در خصوص برجام، همگام با رهنمودهای رهبری باشد
مازندران - امام جمعه ساری گفت: صدای همه مسؤولان باید همانی باشد که رهبری فرمودند و نباید با بیان مطالب حاشیه ای سخنان مقام معظم رهبری را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با تبریک فرا رسیدن سال جدید و همچنین اعیاد شعبانیه گفت: باید برای نیمه شعبان سنگ تمام بگذاریم و در فضای مجازی، رسانه ها و فضای حقیقی متناسب با شرایط کرونایی برنامه ریزی کنیم.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد و با بیان این که دیدن امام زمان(عج) و عصر ظهور امام زمان(عج) در اختیار ما نیست، افزود: اما در همین شرایط باید وظیفه خودمان را درباره حضرت بدانیم، بشناسیم و انجام دهیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره کرد و با بیان این که امام راحل همواره به جوانان اعتماد می کردند، ادامه داد: امروز نیز همان مشی را مقام معظم رهبری ادامه می دهند و در بیانیه گام دوم بارها از جوانان سخن گفتند و تأکید ایشان به ضرورت داشتن دولت جوان حزب اللهی در آینده نشان دهنده اهمیت جایگاه جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید به جوانان بها بدهیم و از آنها در عرصه ها و بخش های مختلف کشور استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مشکلات اشتغال و ازدواج آنها را رفع کنند.

وی در ادامه سخنان خود به دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در آن مقطع، تصمیم مهمی را در انتخاب نظام سیاسی ایران گرفتند و رأی به جمهوری اسلامی بزرگترین عبادت در نامه عمل ملت ایران بوده است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مسؤولان باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همچنین بحث انتخابات نکات بسیار راهبردی را مطرح کردند، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات از ایران، کشوری قوی خواهد ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به اهمیت موضوع برجام و بدعهدی طرف های غربی اشاره کرد و با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تا برای بازگشت به برجام همه تحریم ها باید برداشته شود و پس از راستی آزمایی ایران به تعهدات خود باز خواهد گذشت، افزود: برداشتن تحریم ها نباید تنها در حرف و کاغذ باشد باید بلکه باید در عمل دیده شود.

وی با بیان این که موضع مسؤولان کشور باید همگام با رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد: صدای همه مسؤولان باید همانی باشد که مقام معظم رهبری مطرح می کنند و نباید با بیان مطالب حاشیه ای سخنان مقام معظم رهبری را کمرنگ کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که فلسفه برجام از همان ابتدا برداشتن تحریم ها بود، خاطرنشان کرد: طرف های غربی باید تحریم ها را بردارند تا ما نیز به تعهدات خود بازگردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که مسؤولان باید شعار سال را جدی بگیرند، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال نسبت به عملکرد گذشته در خصوص جهش تولید ابراز رضایت نداشتند به همین دلیل مسؤولان باید به گونه ای عمل کنند که در پایان سال رضایت رهبری را داشته باشیم./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کلاهی که در برجام اروپایی ها و آمریکا بر سر دولت گذاشتند هرگز خساراتش جبران نخواهد شد.
برجام که یک قراداد یک طرفه بوده و بوسیله آن توانستند جلوی پیشرفت و توانمندی های ایران را بگیرند و حالا هم که امریکا با نیت و ترفند جهت دبه از آن خارج شده این روزها با قرار دادن شرط و شروط و کشاندن برنامه موشکی ایران که بر گرفته از توان داخلی نیروهای انقلاب است و همچنین سیاست منطقه ای ایران را بهانه بازگشت خود به برجامی قرار داده که پشیزی برای ایران ارزش نداشته .
آنها بفکر پیاده کردن اهداف خود هستند همان اهدافی که در لیبی و عراق پیاده کردند و بعد که توان نظامی را از آنان سلب کردند این کشورها را میدان تاخت و تاز قردادند.
حال نمیدانیم سیاست مداران دولت ایران چرا و با چه توجیهی دوباره میخواهند این ننگ را بپذیرند .
نیروهای انقلاب نباید این اجازه را به دولتی که تمام توان هسته ای را برباد داده بدهند تا ماموریت خود را در روزهای پایانی اش انجام دهد.
خوش خدمتی دیگر بس است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
اگر این حد که خیلی ها سرشان در اخبار آمریکا و شبکه های غربی است چین رو پیگیری می کردند می دیدند که خیلی چیز عجیبی نیست. چین برنامه های اقتصادی بلند دارد و میسر های بازرگانی و تجاری رو طراحی کرده . ما می توانیم همکاری کنیم و سود ببریم. اگر فقط نگاه کنیم هم خود تحریمی کردیم با همان نگاه به غرب هم بازار و موقعیت منطقه ای خودمان را به پاکستان و کشور های شمال دادیم. همین نگاه به غرب و این حرف ها موجب پر رنگ شدن بندر گوادر بلوچستان پاکستان شد. در صورتی که ما ترانزیت بسیار مهمتری هستیم. علت بلند بودن سند همکاری هم به این علت است که چین برای ۲ سال نمی آید روی زیرساخت کار کند. متن چه هست؟ کار مجلس است و شورای امنیت ملی. بروند بررسی کنند .
1
0