۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۷۶۸۹۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رهنمودهای رهبر انقلاب موجب ایجاد انسجام ملی در مقابله با کرونا شد

رهنمودهای رهبر انقلاب موجب ایجاد انسجام ملی در مقابله با کرونا شد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد وحدت و انسجام ملی در کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه مازندران امروز در مراسم رزمایش همدلی بنیاد احسان و برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که در مصلای ساری برگزار شد با گرامیداشت ایام اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز گفت: امروز چهار هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی و حمایت نسبت به خانواده های کم برخوردار در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان ساری توزیع شد.

وی افزود: این پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که تعداد ۴۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته حداقل ۳۰۰هزار تومان توزیع خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که در مجموعه این پنج مرحله 140 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان استان توزیع شده است، ادامه داد: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول یک ساله گذشته به واسطه رزمایش مواسات و همدلی بخشی از مشکلات اقشار محروم و نیازمند جامعه رفع شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب ایجاد یک وحدت و انسجام ملی برای دستگیری از نیازمندان و محرومان شده است، تصریح کرد: چنین صحنه های ارزشمندی تنها در ایران اسلامی مشاهد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان این که با مشارکت و انسجام همه نهادها و گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز کمک های بسیاری به قشر محروم جامعه شده است، بیان داشت: باید این کمک ها تا پایان کامل اپیدمی کرونا در کشور ادامه داشته باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری را برای بخش مهمی از جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: قشر محروم و ضعیف کشور بیش از سایر گروها در طول یک سال اخیر فشارهای اقتصادی را تحمل کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشا بوده است، ادامه داد: اقشار مختلف مردم و نهادها پس از تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت دستگیری از نیازمندان به صحنه آمدند حماسه ساز شدند.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، تصریح کرد: این مجموعه علاوه خدمات ارزشمندی که در مقابله با ویروس کرونا به اقشار ضعیف و محروم جامعه ارائه کرده است در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال روستایی نیز با بازگرداندن بنگاه های اقتصادی و کارخانه های راکد به چرخه تولید و اقتصاد فعال سازی آنها گام موثری برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در تولید دارو، واکسن و ماسک به عنوان بزرگترین کارگاه تولیدی غرب آسیا است، گفت: این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف به میدان آمده و شاهد خدمات فراوان به مردم هستیم./950/

ارسال نظرات