۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۷۷۳۳۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
سناریو سوخته انتخاباتی به این میگن، تصویری شفاف از جهل و جوزدگی، جریانی‌ که در بهترین حالت "مشکوک" است!، ماحصل خرید مستمر نفت ایران توسط چین بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سناریو سوخته انتخاباتی به این میگن، تصویری شفاف از جهل و جوزدگی، جریانی‌ که در بهترین حالت "مشکوک" است!، ماحصل خرید مستمر نفت ایران توسط چین بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

سناریو سوخته انتخاباتی به این میگن

سیدمحمدمهدی توسلی، فعال رسانه‌ای در توییتر ‏نوشت:

سناریوی سوخته انتخاباتی:

مهر۹۷/جهانگیری: اجازه برکناری منشی خودم را هم ندارم -ایسنا

اردیبهشت۹۸/روحانی: باید در حد اختیارات رئیس‌جمهور از دولت مطالبه داشت-پاد

اسفند۹۹/رزم‌حسینی: ستاد تنظیم بازار اختیاری ندارد -خبرآنلاین

فروردین۱۴۰۰/ظریف: اختیارات وزیر خارجه در حد صفر است -اعتماد

سناریو سوخته انتخاباتی به این میگن

 

تصویری شفاف از جهل و جوزدگی

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏شب اجرای برجام کف تهران تا نافشون از شیشه ماشین میومدن بیرون جیغ و هورا میکشیدن

الان هم اشک تمساح میریزن برای خاک وطن

تو هر دومورد هیچ چیزی نه از برجام میدونستن نه سند همکاری ایران و چین

"تصویر شفافی از جهل و جوزدگی"

تصویری شفاف از جهل و جوزدگی

 

جریانی‌ که در بهترین حالت "مشکوک" است!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏جریانی که به "بهانه" ‎کرونا جاده منتهی به جمکران را مسدود میکند و حرم ها را تعطیل و تجمعات مذهبی را منع میکند، اما کاری به جاده ی شمال و تله کابین ها و سایر تجمعات ندارد؛ اگر خائن نباشد، در بهترین حالت "مشکوک" است!

جریانی‌ که در بهترین حالت "مشکوک" است!

 

ماحصل خرید مستمر نفت ایران توسط چین

مسعود براتی، تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: ‏خرید مستمر نفت ایران توسط چین در افق ۲۵ ساله معنایش از کار افتادن ‎تحریم نفتی آمریکا علیه ایران است.

پس می‌توان با یک ثباتی به دنبال کارهای توسعه‌ای در اقتصاد رفت. مثلا ساخت پترو پالایشگاه و افزایش توان تولید فرآورده‌های نفتی.

ماحصل خرید مستمر نفت ایران توسط چین

 

ناگهان تصمیم گرفتند که طور دیگری زندگی کنند!

علی نصری، تحلیلگر در کانال تلگرامی خود نوشت: وقتی به تحریم‌های اقتصادی آمریکا اعتراض میکردیم، میگفتند؛ به هر حال دولت آمریکا به فکر منافع ملت خودش است‌. تقصیر از ماست که «آمریکاستیزی» میکنیم.

وقتی از لشکرکشی آمریکا به منطقه و با خاک یکسان کردن کشورهای همسایه‌ و محاصره کردن‌ کشورمان‌ با دهها پایگاه نظامی و قراردادهای تسلیحاتی صدها میلیارد دلاری با حکومتهای وابسته‌اش شکایت میکردیم، میگفتند؛ به هر حال آمریکا ابرقدرت جهان است. تقصیر از ماست که «ماجراجویی» میکنیم!

وقتی از تاریخچه روابطمان با آمریکا، از کودتای ۲۸ مرداد تا حمایت از صدام در تجاوز به ایران و حملات شیمیایی‌ش تا تروریسم اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده و فشار حداکثری میگفتیم، میگفتند؛ چرا «کره جنوبی» نباشیم که - علیرغم ۱۵۰ هزار نظامی آمریکایی همیشه مسقر در خاکش - انقدر خوب است؟ تقصیر از ماست که «کره جنوبی» نشدیم!

وقتی دکتر ظریف در پاسخ به دلیل فشارهای آمریکا و اهمیت «استقلال» کشور و مستعمره نبودن میگفت که «ملت ما تصمیم گرفته که طور دیگری زندگی کند»، سر تا پا خشم میشدند و هشتگ‌ میزدند که «من تصمیم نگرفتم»! (یعنی مشکلی با مستعمره بودن ندارم).

اما حالا که طرف معامله با ایران کشور چین است؛ که تا کنون نه کودتایی در ایران سازماندهی کرده، نه مرزهای کشور را محاصره نظامی کرده، نه با قلدری ملت ایران را به «چماق و هویج» و «گزینه‌های روی میز» و «فشار حداکثری» و «علف‌خواری» و «بمباران بناهای فرهنگی» تهدید کرده.

نه با زورگویی و تحریم‌های ثانویه دولتهای و حتی شرکت‌های خصوصی سایر کشورها را از تجارت با ایران منع کرده، نه حساب دانشجویان ایرانی را مسدود کرده، نه ویزای شهروندان ایرانی را لغو کرده، نه به دنبال تحریم ورزشی و علمی و فرهنگی و انزوای کامل ملت ایران بوده.

نه سردار نظامی کشور را ترور کرده، نه از ترور دانشمندان هسته‌ای حمایت کرده، نه هیچ مقام سیاسی‌ش در جمع تروریستهای رجوی وعده جشن و پایکوبی در پایتخت ایران را داده.

 نه با بودجه‌ دولتی‌ شبکه‌های فارسی‌زبان و سازمانهای جنگ رسانه‌ای و روانی علیه سلامت ذهن و روان ایرانیان راه انداخته.

ناگهان همان کسانی که تا دیروز در برابر جنگ اقتصادی‌ و فشار حداکثری آمریکا سکوت میکردند یا در حمایت از آن در رسانه‌ بن‌سلمان و وزارت خارجه آمریکا نظریه‌پردازی میکردند.

کسانی که استقلال‌خواهی در «جهان امروز» را «تحجر» و «شعار بی‌معنی» و مسیر «کره شمالی» شدن و مقاومت در برابر قلدری و قانون‌شکنی و سلطه‌جویی آمریکا را «چپ‌گرایی ورشکسته» میخواندند.

کسانی که تصمیم «نگرفته» بودند که طور دیگری زندگی کنند.

از دیروز ناگهان روح استعمارستیزی دکتر مصدق و ماهاتما گاندی همزمان در جسم‌شان حلول کرده، غیرت ملی‌شان در برابر یک توافق‌نامه تجاری دو طرفه به جوش آمده، یک نقشه کلی راهبردی بین دو کشور را «فروختن ایران» میخوانند و در برابر «بیگانه» سینه سپر میکنند.

بله، ناگهان تصمیم گرفتند! تصمیم گرفتند که طور دیگری زندگی کنند.

 

این خانم بی‌هنر هم شد تحلیلگر سیاسی!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏از نظر روشنفکرها دین نباید در سیاست دخالت کند اما اگر یک بازیگر زن بدنام که تنها هنرش ... بوده، در یک بحث سیاسی تخصصی مثل سند همکاری ‎ایران و ‎چین دخالت کند و بدون مطالعه محتوای آن، تحلیل های توهم آمیز ارائه دهد اشکالی ندارد!

 

این خانم بی‌هنر هم شد تحلیلگر سیاسی!

 

 

مشکل توافق ۲۵ ساله اینه که یه چیزی مثل برجام نیست!

 یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏مشکل توافق ۲۵ ساله با چین اینه که تاسیسات هسته‌ای رو نابود نمیکنه، هیچ تحریمی رو تمدید نمیکنه، ترامپی نیست که بتونه نقضش کنه و لغو قرارداد رو بندازیمش گردنش. دلار رو به ۵۰هزار، مرغ رو به ۷۹ هزار و سکه رو به ۲۰ میلیون نمیرسونه. مشکل توافق ۲۵ ساله اینه که یه چیزی مثل برجام نیست!

مشکل توافق ۲۵ ساله اینه که یه چیزی مثل برجام نیست!

 

 

توصیه محسن رضایی به کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰

 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: ‏تا انتخابات ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی نمانده است. اگر هدف کاندیداها انجام تکلیف الهی است، مسیرش نمیتواند غیرالهی باشد.

همه باید مراقب باشیم؛ به تعبیر شهید بهشتی از پلکان حرام نمی توان به بام سعادت رسید.

توصیه محسن رضایی به کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
انگلیس با تاراج ثروت و غارت محصولات کشاورزی ایران برای خوش خدمتی به نیروهایش در جنگ جهانی باعث وقوع قحطی عمدی در ایران و کشتار نیمی از جمعیت ایران شد‌. یعنی الان چیزی حدود ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت باید میداشتیم.
درضمن مگه غربیها با زبون و عمل نمیگفتند که به دنبال نابودی ایران و له کردن مردمش هستیم که برجامچای رو تحمیل کردیم. حالا برای ما دایه دلسوز تر از مادر شدند
ایران برده هیچ کشوری نخواهد شد
1
0