۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۷۴۵۰

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
با پرونده‌های زیر دست رئیسی چه می‌کنید؟، مذاکره یعنی مشروعیت دادن به عدم لغو تحریم، طنز قضیه برجام چیه؟، پشت‌پرده بازگشت آمریکا به مذاکره بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با پرونده‌های زیر دست رئیسی چه می‌کنید؟، مذاکره یعنی مشروعیت دادن به عدم لغو تحریم، طنز قضیه برجام چیه؟، پشت‌پرده بازگشت آمریکا به مذاکره بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

با پرونده‌های زیر دست رئیسی چه می‌کنید؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏گیرم که ‎گاندو۲ رو هر شب با هزار جور فشار با تاخیر گذاشتید پخش بشه و بازیگر نقش محمد رو هم تخریب کردید، با پرونده های زیر دست رئیسی چه میکنید؟

با پرونده‌های زیر دست رئیسی چه می‌کنید؟

 

مذاکره یعنی مشروعیت دادن به عدم لغو تحریم

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: معنی هرگونه مذاکره برجامی ایران-آمریکا سوراخ کردن سقف تعهدات آمریکا در برجام است. وقتی به جای اجرای تعهدات روشن، بر مذاکره اصرار دارند معنی اش این است که فشار جهانی بر خود(به دلیل عدم اجرای تعهدات) را بین ایران و خود تقسیم کنند. مذاکره یعنی مشروعیت دادن به عدم لغو تحریم با کمک ایران.

 

طنز قضیه برجام چیه؟

مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر نوشت: در همه تحولات مذاکراتی سریع ولی کم مایه ای که در حال رخ دادن است کسی به برداشتن واقعی تحریم نمی اندیشد. دولت روحانی در پی احیای برجام قبل از انتخابات ولو به قیمت بقای تحریم ها و آغاز مذاکره به هر قیمت است تا صحنه را برای یک کاندیدای خاص که قرار است ‘تمدید روحانی’ باشد، بیاراید.

‏امریکا به حل مشکل بازگشت به برجام ضمن حفظ تحریم ها با استفاده از نیاز انتخاباتی غربگرایان ایرانی می اندیشد و اروپایی ها هم در فکر توسعه زمانی و موضوعی برجامند. اما طنز قضیه این است که چون هیچ یک عزم ‘حل واقعی مشکلات اقتصادی’ ندارند، آخر کار صحنه به گونه دیگری آراسته خواهد شد!

طنز قضیه برجام چیه؟

 

پشت‌پرده بازگشت آمریکا به مذاکره

مهدی چمران، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏آمریکا به مذاکره باز می گردد تا وقت کشی نماید، مذاکره و حرکت گام به گام یک فریب دیگر است. سیاست اعلامی و روشن و قاطع ایران لغو همه تحریم های آمریکائی و بعد از راستی آزمائی بازگشت به برجام خواهد بود .

پشت‌پرده بازگشت آمریکا به مذاکره

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات