۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۷۷۶۵۸
در راستای ایجاد هماهنگی و گسترش همکاری دو جانبه صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه بین تبلیغات اسلامی و ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز

انعقاد تفاهم‌نامه بین تبلیغات اسلامی و ناحیه ۲ آموزش و پرورش اهواز
خوزستان - تفاهم‌نامه همکاری میان تبلیغات اسلامی اهواز و آموزش و پرورش ناحیه ۲ این شهرستان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز سه‌شنبه تفاهم‌نامه همکاری میان تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و آموزش و پرورش ناحیه ۲ این شهرستان و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان شهرستان اهواز به منظور ایجاد هماهنگی، گسترش همکاری دو جانبه در راستای فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های موجود با هدف تنظیم چارچوب‌های عملیاتی و همکاری متقابل و مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی و دانش آموزی و مدرسه محور و با تأکید بر رسیدن به یک مدل طرح‌های تربیتی - آموزشی و مدرسه‌ای در گام دوم انقلاب اسلامی ارائه و به امضا رسید.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم‌نامه در هشت ماده و ۳۳ بند و در سه نسخه با هک و اعتبار واحد تنظیم و در تاریخ شانزدهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ به امضای دو طرف رسید و تا پایان شهریور ۱۴۰۱ اعتبار دارد.

در این نشست حجت‌الاسلام «محمدمهدی نبی زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن تقدیر از مجموعه‌های آموزش و پرورش، انعقاد این تفاهم‌نامه را راهی برای ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان برشمرد.

همچنین در حاشیه این نشست حجت‌الاسلام نبی زاده و حجت‌الاسلام منابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز از مدرسه دبیرستان دخترانه در حال تعمیر جماران بازدید کردند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات