۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۷۷۶۶۵
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:

ائمه جمعه در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند

ائمه جمعه در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند
لرستان - حجت الاسلام حقیان به رسالت ائمه جمعه در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: برای نقش آفرینی در این راستا ائمه جمعه باید همت جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در اولین نشست ائمه جمعه منطقه ۳ لرستان که با حضور ائمه جمعه شهرستان های کوهدشت، رومشکان، پلدختر، کوهنانی، چگنی و معمولان به میزبانی شهرستان رومشکان برگزار شد، گفت: ائمه جمعه در راستای تبیین معارف اسلامی و انقلابی، همت جهادی داشته باشند.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان به نقش ائمه جمعه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این راستا و تحقق شعار سال باید با برنامه ریزی هایی مدون و مستمر صورت گیرد.

وی ادامه داد: ائمه جمعه باید با اخلاص، سعه صدر و همت جهادی در راستای اهداف برنامه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هم اندیشی، همفکری و تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام حقیان به نقش ائمه جمعه در هدایت دینی و رشد و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: برای موفقیت در این زمینه باید اجرای دقیق برنامه های دینی فرهنگی از سوی ائمه جمعه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای بصیرت دینی و فرهنگی برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب، ایجاد روحیه انقلابی و امید آفرینی در جامعه رسالت سنگینی بر دوش ائمه جمعه است.

ائمه جمعه در تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تصریح کرد: ائمه جمعه برای تبیین و ترویج این مهم و تحقق شعار سال باید از فرصت های تبلیغی و تربیون نماز جمعه به خوبی بهره مند شوند./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات