۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۷۹۳۱

رمان «چپ‌دست‌ها» روی پیشخوان کتابقروشی‌ها قرار گرفت

رمان «چپ‌دست‌ها» روی پیشخوان کتابقروشی‌ها قرار گرفت
رمان «چپ‌دست‌ها» اثر یونس عزیزی از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، رمان «چپ‌دست‌ها» اثر یونس عزیزی از سوی انتشارات شهرستان ادب منتشر شد. این رمان روایت جوانی است که در حال سپری کردن خدمت سربازی‌اش در زندان است. شخصیت اصلی رمان برای غلبه بر مشکلات درونی و بیرونی‌ که با آن دست و پنجه نرم می‌کند در صدد پیدا کردن راهی برای رفع آنهاست. او به استقبال پیشنهادهایی می‌رود که تبعات مختلفی برایش دارد و در این میان مفاهیمی همچون عشق، نفرت، انتقام و خیانت را تجربه می‌کند.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:
این روزها چیزی درون من شکل گرفته. انگار ریخته باشند داخل رگ‌هایم. نمی‌دانم چه چیزهایی. شاید خیلی چیزها. چیزهای مختلف، متنوع، متضاد. چیزهایی که از قبل نبوده و حالا شکل گرفته. معجونی که نمی‌دانم خوب است یا بد. سیاه است یا سفید. قبلاً ترس بود و دلهره، فرار بود و پنهان‌شدن. حالا اما طور دیگری شده. طوری‌که می‌ترسم و نمی‌ترسم. دلهره دارم و ندارم. گاهی وحشت می‌کنم و گاه بی‌باک و جسور می‌شوم. چیزهای دیگری هم اضافه شده. بی‌خیال‌شدن، بی‌تفاوت‌بودن، دل‌وجرئت پیداکردن، تصمیم‌گرفتن، دوست‌داشتن، گاهی هم کلّه‌شقی و یک‌دندگی.

انتشارات شهرستان ادب رمان «چپ‌دست‌ها» اثر یونس عزیزی را در 224 صفحه با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 55 هزار تومان به چاپ رسانده است. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به سایت «ادب بوک» مراجعه نمایند.

یادآوری می‌شود این رمان در هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی رتبه نخست را در بخش رمان کسب کرده است.

ارسال نظرات