۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۵۱۱۲

اعلام نامزدهای بخش رمان بزرگسال جشنواره شهید غنی‌پور

اعلام نامزدهای بخش رمان بزرگسال جشنواره شهید غنی‌پور
نامزدهای بخش رمان بزرگسال جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور اعلام شد. این جایزه در حوزه ادبیات داستانی در سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور، دبیر این جشنواره نامزدهای بخش رمان بزرگسال این جشنواره را معرفی کرد.

بنابر اعلام  محمد ناصری، داوران این بخش پس از بحث و گفت‌وگو در جلسات حضوری و غیر حضوری، چهار اثر زیر را به عنوان نامزدهای نهایی بخش «رمان بزرگسال» بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پورانتخاب و معرفی کردند.

  • با اعمال شاقه/ محمد حنیف/ انتشارات کتاب نیستان
  • عروس قریش/ مریم بصیری/ انتشارات اسم
  • به فردا فکر نمی کنم/  مرسده کسروی/  انتشارات کتاب نیستان
  • ستاره ها هم می میرند/  نرگس فرجاد امین/  انتشارات کتاب نیستان

ابراهیم زاهدی مطلق، ‏گلعلی بابایی، مصطفی خرامان، مهرداد غفارزاده ومحمدعلی قربانی هیئت داوران این بخش از بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور بوده‌اند.

جایزه شهید حبیب غنی‌پور هر سال با بررسی آثار داستانی تألیفی در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود. این جایزه به ابتکار زنده‌یاد امیرحسین فردی و با همکاری شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود. جایزه شهید غنی‌پور یک جایزه مردمی در حوزه ادبیات است که در تمام این سال‌ها استقلال خود را از این جهت حفظ کرده است./826/
منبع: تسنیم
ارسال نظرات