۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۷۷۹۴۶

ثبت نام مدرسه علمیه حضرت امام علی بن موسی الرضا آغاز شد

ثبت نام مدرسه علمیه حضرت امام علی بن موسی الرضا آغاز شد
ثبت نام مدرسه علمیه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) ویژه حافظان قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام مدرسه علمیه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) ویژه حافظان قرآن کریم در سال تحصیلی ۱۴۰۰/ ۱۴۰۱ آغاز شد.

قبولی کلاس هشتم با معدل ۱۸ به بالا، حافظین قرآن با اولویت حفظ کل و قبولی در مراحل پذیرش حوزه از جمله شرایط پذیرش در حوزه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) است.

تحصیل کنندگان در حوزه علمیه حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) از مزایایی همچون اساتید مجرب و متخصص علوم قرآنی، کارگاه های علمی و پژوهشی ادبیات، منطق و اصول، برگزاری گروه های علمی تربیتی اساتید انجمن های علمی پژوهشی طلاب، برنامه‌های قرآنی روزانه (حفظ، مرور و تثبیت)، کارگاه های تجوید و ترتیل و تفسیر، برنامه هفتگی تلاوت و محفل تحت عنوان ندای ملکوت، برنامه های تهذیبی و تربیتی (جلسات اخلاق و مشاوره های تحصیلی و تربیتی و استعدادیابی) بهره مند خواهند شد.

همچنین برنامه مطالعه و مباحثه با حضور اساتید، بهره‌مندی از کتابخانه با مخزن کامل و مجهز به کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآن، برگزاری اردوهای جهادی، زیارتی و سیاحتی از دیگر مزایای مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضاست.

علاقمندان به تحصیل در این حوزه برای پیش ثبت نام می توانند با شماره تلفن 09100626043 تماس حاصل کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537788780 تماس حاصل کرده و یا به نشانی قم بلوار 75 متری عمار یاسر خیابان شهید قدوسی مراجعه کنند.

ارسال نظرات