۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۷۸۰۱۳
نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسدارای امام حسین در بازدید از رسا:

برای معرفی انقلاب به دنیا وظیفه سنگینی داریم

برای معرفی انقلاب به دنیا وظیفه سنگینی داریم
حجت الاسلام فخری با بیان اینکه امروز برای معرفی انقلاب ارزشمند اسلامی به دنیا وظیفه بسیار سنگینی داریم، گفت: امروز کار رسانه ای به مثابه کار جهادی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نعمت الله فخری نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در جریان بازدید از خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت مسأله خبر و خبررسانی گفت: امروز رسانه در دنیا حرف اول را می زند.

وی ادامه داد: امروز باید دانست که خبرسازی در دنیا کار سختی نیست، اما خبرسازی خوب و مفید کار دشواری است و همت بسیاری را می طلبد.

حجت الاسلام فخری اهمیت خبررسانی و اطلاع رسانی را در زمینه پخش خبر شهادت شهید سلیمانی در سراسر جهان مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دشمن می خواست با ترور شهید سلیمانی، فضا را به نفع خود تمام کن، اما قدرت رسانه این اجازه را به او نداد و همه جهان با مظلومیت شهید سلیمانی آشنا شده و آمریکا را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه امروز برای معرفی انقلاب ارزشمند اسلامی به دنیا وظیفه بسیار سنگینی داریم، عنوان کرد: امروز کار رسانه ای به مثابه کار جهادی محسوب شده و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند همچون رزمندگان جبهه و جنگ هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امروز کار رسانه ای یک جهاد همه جانبه بوده و یک شجاعت بی نظیری را می طلبد، زیرا شهامت می خواهد که بر خلف منافع استکبار جهانی و صهیونیسم سخن بگوییم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خبرگزاری رسا در بکارگیری نیروهای جوان، انقلابی و فعال ابراز کرد: هر کاری که جهادی و میدانی باشد آثارش را لحظه به لحظه مشاهده می کنیم؛ به عنوان مثال سپاه همواره از ابتدای انقلاب در عرصه های مختلف به صورت میدانی پای کار بوده و توانسته است کارهای محیرالعقولی را رقم بزند.

حجت الاسلام فخری به موفقیت های ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد و قدرت رسانه ای کشور اشاره و بیان کرد: وقتی کسی با تمام توان به میدان می آید خداوند نیز او را یاری خواهد کرد؛ مرحوم آقای موسوی لاری همواره می گفتند که برای اسلام آنقدر باید زحمت بکشیم تا بتوانیم حقیقت آن را به جهان بشناسانیم./841/

ارسال نظرات