۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۸۱۴۱
در آستانه ماه رمضان؛

اهالی مسجد در خراسان شمالی هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند

اهالی مسجد در خراسان شمالی هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند
خراسان شمالی - شیرازیان گفت: در آستانه ماه رمضان با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی هزار و ۱۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، امروز در حاشیه توزیع بسته‌های غذایی به مناسبت ماه رمضان، اظهار کرد: هزار و 100 بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان فهما خراسان شمالی صبح امروز و در آستانه ماه میهمانی خدا در میان سفره نیازمندان این استان قرار گرفت.

وی افزود: توزیع بسته‌های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، صبح امروز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه و در آستانه ماه مبارک رمضان، با همیاری و مشارکت همدلانه رابطان و فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی آغاز شد.

شیرازیان اضافه کرد: در آستانه ماه ضیافت الله و آغاز روزه‌داری مؤمنین، با همراهی رابطان کانون‌ها در مناطق شهری و روستایی استان، هفتمین رزمایش کمک مؤمنانه و دستگیری از یک هزار و 100 خانواده در مناطق مختلف استان انجام شد.

وی کانون‌های مشارکت‌کننده و همراه این طرح همدلانه به‌صورت محوری و توزیع‌کننده در شهرستان‌ها را حضرت امام موسی کاظم (ع) فاروج، محبان الزهرا (س) اسفراین، کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرمه، کانون‌های امام محمدباقر (ع) جاجرم و کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان معرفی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی، سفیران هدایت، علامه امینی (ره)، امام سجاد (ع)، طریق النور، مهدویت، حضرت علی‌اکبر (ع) و نیز کانون فرهنگی هنری رمضان دراین‌باره به‌عنوان رابط کانون‌ها در مناطق شهری و روستایی بسته‌های گوشت قربانی را در میان سفره نیازمندان قرار می‌دهند.

شیرازیان، در ادامه با اشاره به سهم تعیین‌شده هر شهرستان، اعلام کرد: 120 بسته در شهرستان فاروج، شیروان 152 بسته، راز و جرگلان 48 بسته، مانه و سملقان 144 بسته، شهرستان گرمه و جاجرم نیز به ترتیب 96 و 120 بسته و اسفراین نیز 152 بسته را به دست نیازمندان می‌رساند.

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد را اهداء 368 بسته گوشت قربانی به خانواده‌های نیازمند در مناطق شهری و روستایی آن اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 6 هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات