۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۸۲۳۷
سازمان دانشجویان شیعه پاکستان خبر داد؛

برگزاری مراسم دهه اول رمضان به عنوان «دهه قرآن و خودسازی»

برگزاری مراسم دهه اول رمضان به عنوان «دهه قرآن و خودسازی»
سازمان دانشجویان شیعه پاکستان از برگزاری دهه اول ماه مبارک رمضان به عنوان «دهه قرآن و خودسازی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عارف حسین الجانی نایب رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان، در نشست اعضای این سازمان که در دفتر مرکزی شهر لاهور پاکستان برگزار شد، بر برگزاری دهه اول ماه مبارک رمضان بعنوان «دهه قرآن و خودسازی» تاکید کرد.

وی با اشاره به جزئیات برنامه ها در این دهه، اظهار داشت: برگزاری دروس برای تبیین اهمیت و فضیلت قرآن و روزه، نشست های دعا و مناجات، اهداف و اسباب خودسازی، فلسفه روزه، آداب روزه و انتخاب قرآن کریم بعنوان رهنمودهای زندگی و سود و زیان های حب دنیا، از برنامه های این سازمان است.

این فعال فرهنگی و سیاسی پاکستان با بیان این که برای استفاده بهتر از معنویات این ماه مبارک، کارگاه های تربیتی در مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد، گفت: علما، روحانیون و معلمان اخلاق و قرآن در این برنامه، بر موضوعات، سیره امامان معصوم علیهم السلام، احکام اسلامی، اخلاق، تفسیر و دروس قرآنی سخنرانی خواهند کرد.

الجانی عموم مردم و دانشجویان بویژه اعضای این سازمان را برای شرکت در برنامه ها دعوت کرد و ابراز داشت: ماه مبارک رمضان درس استقامت، اخوت و برادری می دهد، روزه پیغام صبر و همدردی را  با خود دارد، و رحمت الهی در این ماه بر بالاترین سطح خود قرار دارد.

وی با تاکید به این که امامان معصوم علیهم السلام، مرجعیت و علمای بزرگ این ماه را بعنوان نعمت عظمای الهی یاد می کردند، ادامه داد: شیاطین در این ماه از بندگان الهی دور گردانده شده اند تا بندگان بتوانند از فیوضات این ماه بخوبی استفاده کنند./988/

ارسال نظرات