۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۸۳۸۲
امام جمعه مسجد جامع کشمیریاں لاهور پاکستان:

کشورها نیازمند رهبری مانند امام خامنه ای هستند

کشورها نیازمند رهبری مانند امام خامنه ای هستند
حجت الاسلام موسوی گفت: سران دولت پاکستان به جای تکیه بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود بر قادر مطلق خداوند متعال توکل کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد موسوی امام جمعه مسجد جامع کشمیریاں لاهور پاکستان در خطبه اولین جمعه ماه مبارک رمضان، روزه داران را به اخلاص در عمل و دوری از گناهان دعوت کرد.

وی با بیان این که سران دولت پاکستان به جای تکیه بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود بر قادر مطلق خداوند متعال توکل کنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران لوله های گاز را تا مرزهای پاکستان رسانده اما سران پاکستان از ترس آمریکا، اسرائیل و آل سعود نمی توانند از این انرژی ارزان که جمهوری اسلامی ایران در اختیار مردم پاکستان قرار می دهد، استفاده کنند.

این روحانی پاکستانی سند همکاری ایران و چین را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بلوک جدیدی با حضور روسیه، ایران و چین در حال تشکیل شدن است، پاکستان نیز از این ظرفیت بخوبی استفاده کند و خود را نیز در بلوک قرار دهد و به همراه ایران و روسیه بلوک دیگری تشکیل دهد.

وی با اشاره به این که سران پاکستان از آمریکا وحشت زده اند و می ترسند، به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: آمریکا همانند سگی است که با پارس کردن مردم را می ترساند که اگر در مقابلش استقامت کنید فرار خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی با تنقید به این که وقتی سران پاکستان نمی توانند متن قرآن کریم را بدرستی قرائت کنند چه طور بر احکامات و فرمایشات آن عمل کنند، افزود: کشوری که دولتمردان شان بردگی آمریکا، اسرائیل و آل سعود را بر بندگی خداوند متعال مقدم می دارند، اوضاع شان از این بهتر نخواهد بود.

وی با تاکید به این که با وجود همه تحریم ها زندگی در جمهوری اسلامی ایران، بهتر از خیلی از کشورهای منطقه است، ابراز داشت: کشورهای جهان در حال حاضر نیازمند رهبری مانند رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای اند، وجود ایشان مانع بزرگی در مقابل استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل است، خداوند متعال ایشان را از تمام بلیات حفظ نماید تا ایشان برچم انقلاب و عدالت را به صاحب حقیقی اش حضرت امام عصر(عج) برسانند./988/

ارسال نظرات