۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۸۴۴۲
امام جمعه بابل:

عجله برخی از سیاسیون واداده در مذاکرات دشمن را به طمع انداخته است

عجله برخی از سیاسیون واداده در مذاکرات دشمن را به طمع انداخته است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: عجله برخی از سیاسیون واداده در مذاکرات و ارسال علامت های منفعلانه، دشمن را به طمع انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به مذاکرات تیم هسته ای با طرف های باقیمانده در برجام، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات نباید فرسایشی شود چون طولانی شدن مذاکرات تنها با هدف تحمیل زیاده خواهی های طرف غربی صورت می گیرد.

وی با محکوم کردن اقدام خرابکارانه صهیونیست ها و آمریکایی ها در تأسیسات هسته ای نطنز، افزود: این اقدام در شرایطی که ایران اسلامی در حال مذاکره با طرف های برجامی است، نشان دهنده خباثت و فریبکاری طرف های غربی است.

امام جمعه بابل با بیان این که آمریکایی ها در مذاکرات تنها به دنبال تحمیل خواسته های نامشروع خود به ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند نباید مذاکرات فرسایشی و ادامه دار شود تا طرف غربی به این هدف شوم خود دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خواسته ایران اسلامی کاملاً مشخص و شفاف است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آمریکا باید ابتدا همه تحریم ها علیه کشورمان را لغو و پس از راستی آزمایی ایران نیز به تعهدات خود ذیل برجام بازخواهد گشت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که انجام چنین تعهداتی از سوی دو طرف نیاز به مذاکره ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال هدف نامشروعی هستند که ایران اسلامی به هیچ وجه نخواهند پذیرفت.

وی با محکوم کردن اقدام صهیونیست ها در خرابکاری و انفجار در تأسیسات هسته ای نطنز تصریح کرد: طرف آمریکایی نیز به طور حتم در این خرابکاری آشکار شریک جرم است و باید پاسخگو باشد.

امام جمعه بابل ادامه داد: وقوع این انفجار و همچنین تحریم های اتحادیه اروپا در میانه مذاکرات هسته‌ای با طرف های برجامی بیانگر عداوت و خباثت استکبار جهانی و همپیمانان اروپایی اش است.

وی خاطرنشان کرد: عجله برخی از سیاسیون واداده در مذاکرات و ارسال علامت های منفعلانه، دشمن را به طمع انداخته تا در حین جنگ دیپلماسی، از راهبرد درگیری در حین جنگ استفاده کند و عملیات ایذایی در نطنز را انجام بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و اروپا ندارد، تصریح کرد: برجام تصویر روشنی از بدعهدی طرف های غربی در برابر ملت ایران است که هیچ گاه از اذهان این ملت پاک نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تیم مذاکره کننده کشورمان باید قدرتمندانه در برابر زیاده خواهی های طرف های غربی به ویژه آمریکا بیاستند، تأکید کرد: اگر طرف های غربی به ویژه آمریکا حاضر به لغو همه تحریم ها نشود، ادامه مذاکرات بی فایده است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
هیچی بدتر از شک نیست، لامصب مثه خوره میفته به جون آدم! ول کنم نیست
0
0