۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۸۴۵۰

شیعیان هند و پاکستان برای سلامتی آیت الله مکارم دست به دعا برداشتند

شیعیان هند و پاکستان برای سلامتی آیت الله مکارم دست به دعا برداشتند
شیعیان هند و پاکستان پس از شنیدن خبر بستری شدن حضرت آیت الله مکارم شیرازی دست به دعا برداشته و سلامتی این مرجع تقلید را از بارگاه الهی خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیعیان هند و پاکستان پس از شنیدن خبر بستری شدن حضرت آیت الله مکارم شیرازی به علت ضعف جسمانی، برای صحت و سلامتی این مرجع عظیم الشان تقلید مراسم دعا برگزار کردند.

شیعیان سراسر کشمیر با حضور در مساجد و حسینیه ها برای این مرجع عظیم الشان تقلید، نماز حاجت خواندند و ختم قرآن و صلوات برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن الموسوی الصفوی رییس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر در این مراسم گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی شخصیتی مهم برای جهان اسلام و تشیع و یکی از ستون های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند، ایشان سرمایه بزرگی برای جهان اسلام اند.

این روحانی کشمیری برای حفظ، صحت، سلامتی و طول عمر این مرجع تقلید دعا کرد.

از سوی دیگر مراسم دعای توسل برای صحت و سلامتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی توسط طلاب پاکستان در حوزه علمیه امام علی النقی(ع) برگزار شد.

یادآور می شود که حضرت آیت الله مکارم شیرازی چند روز پیش به خاطر ضعف جسمانی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده اند و پزشکان وضع جسمانی ایشان را رضایت بخش اعلام می کنند./988/

 

 

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
از خداوند منان بحق پنج تن سلامتی و طول عمر این مرجع عالیقدر را مسئلت دارم.
0
0