۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۷۸۴۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بی تدبیری در عملکرد دولت بیداد می کند

بی تدبیری در عملکرد دولت بیداد می کند
مازندران - نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از عملکرد دولت در بخش های مختلف، گفت: دولت ادعای تدبیر و امید دارد، اما بی تدبیری در کردار این دولت داد می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع پاسداران شهرستان قائمشهر با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری معنوی از معنویت این ماه پر فیض تأکید کرد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، افزود: باید انس با کلام الهی در این ماه با فضیلت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه دعا، نیایش و استغفار به درگاه خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: باید با متوسل شدن به ذات اقدس الهی بلا، گرفتاری و مشکلات را از جامعه اسلامی دور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه در سایه بی تدبیری مسؤولان، امروز کشورمان گرفتار موج چهارم کرونا شده است، تصریح کرد: اگر محدودیت های لازم پیش از آغاز سال جدید در کشور اعمال می شد امروز وضع استان ها این گونه نبود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از عملکرد دولت در بخش های مختلف گفت: دولت ادعای تدبیر و امید دارد، ولی بی تدبیری در کردار این دولت داد می‌زند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که برخی ها به بهانه های مختلف تلاش می کنند محافل دینی و مذهبی در کشور کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: در طول چهار ده ماه اخیر، مساجد، حسینیه ها و هیأت های مذهبی در ماه های محرم و رمضان سال گذشته بیشتر از سایر اقشار، نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید محافل دینی و حلقه های ذکر و تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تعطیل شود، ادامه داد: اقامه نماز جماعت و سایر محافل دینی باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به این که نباید در این شرایط سخت از یاد خدا غافل شویم، خاطرنشان کرد: در گرفتاری ها و مشکلات باید بیشتر به خداوند متعال پناه برد نه این که به بهانه ویروس کرونا، از مسجد و بندگی خدا فاصله بگیریم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که عظمت یک شب در ماه مبارک رمضان برابری با هزار شب در سایر ماه های سال می کند، تصریح کرد: در این ماه با عظمت که بهار قرآن نامیده شده، مأنوس شدن با کلام الهی سعادت و رستگاری حقیقی را شامل حال ما خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حرکت در مسیر قرآن، انسان را در مسیر هدایت سوق خواهد داد، خاطرنشان کرد: انحراف امروز بشریت به ویژه جوامع اسلامی ناشی از دوری قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همان طور که امام علی(ع) فرمودند بهترین وسیله برای تقرب به خداوند ایمان به خدا و رسول گرامی اسلام است، تصریح کرد: اگر بشر امروز در همان مسیری که کلام الهی بیان کرد حرکت کند هیچ گاه اسیر انحراف و تباهی نخواهد شد.

وی، رسیدن به تقوا را در پرتو خدا و پیروی از امامت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت و رهبری باید در همه شئونات زندگی ما نمایان باشد تا شاهد خیر و برکت در جامعه باشیم./950/

ارسال نظرات