۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۷۸۴۶۶
حجت الاسلام بابائیان:

اراده لازم در برخی مسؤولان برای حمایت از تولید وجود ندارد

اراده لازم در برخی مسؤولان برای حمایت از تولید وجود ندارد
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر حمایت از تولید داخلی گفت: متأسفانه اراده لازم در برخی مسؤولان برای حمایت از تولید وجود ندارد.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد ناامیدی و دلسردی در مردم نسبت به آینده انقلاب و همچنین انتخابات پیش روی، این تلاش ها را شکست خورده دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همواره پیشگام بوده اند.

وی با بیان این که همه تلاش های دشمن برای ایجاد فضای دو قطبی در کشور همانند گذشته شکست خواهد خورد، افزود: این ملت با بصیرت و انقلابی در چهار دهه اخیر همواره ثابت کردند فریب تبلیغات دروغین رسانه های معاند را نخواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشور تحت مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر رشد و تعالی همه جانبه در جریان است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی نمی توانند با سیاه نمایی، مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که ملت ایران در همه زمینه ها گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: بسیاری از توطئه ها و فتنه های دشمنان با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در طول 42 سال اخیر همواره با فتنه ها و توطئه های بسیاری از سوی دشمنان داخلی و خارجی مواجه بوده است، بیان داشت: اما همه این فتنه های کوچک و بزرگ با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، انتخابات پیش روی را تجلی دموکراسی و حضور در صحنه مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در همه انتخابات ها تعیین کننده آینده کشور در عرصه های مختلف بودند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که انتخابات این دوره از اهمیت دو چندانی نسبت به گذشته برخوردار است، افزود: همه تلاش دشمن از ماه ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به این که مشارکت بالای مردم در انتخابات به طور حتم در اقتدار داخلی و بین المللی کشورمان بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: اما دشمن در این مدت همه ابزار تبلیغاتی خود را به کار گرفته تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و بدبین کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه وجود ناکارآمدی ها در سطح مدیریت بخش های مختلف کشور موجب نارضایتی مردم از عملکرد مسؤولان را فراهم کرده است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور منشأ داخلی دارد و می توان با یک مدیریت صحیح رفع شود.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که گاهاً دیده می شود اراده لازم در برخی مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تقویت تولید داخل از جمله مهم ترین راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان این که مسؤولان باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه تولید به کار گیرند، بیان داشت: با برداشتن موانع و پشتیبانی مناسب از تولید داخلی می توان شاهد رشد اقتصادی کشور در آینده ای نزدیک بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیاری از سیاست های دولت در عرصه اقتصادی با شعار حمایت از تولید داخل در تضاد است، تصریح کرد: مسؤولان نباید با ایجاد موانع بر سر راه تولید، موجب ایجاد دلسردی در تولید کننده داخلی شوند./950/

ارسال نظرات