۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۷۸۴۷۴
حجت الاسلام شکریان:

انفعال در مذاکرات هسته ای سبب گستاخی طرف های غربی می شود

انفعال در مذاکرات هسته ای سبب گستاخی طرف های غربی می شود
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، انفعال و وادادگی در مذاکرات هسته ای را سبب گستاخ تر شدن طرف های غربی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با جمعی از فعالان جریان انقلابی شهرستان بابل با اشاره به موفقیت های 42 ساله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، این پیشرفت ها و پیروزی ها را مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری دانست.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان جبهه مقاومت از ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در عرصه منطقه و جهانی تبدیل کرده است، افزود: حفظ این عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی در گرو تقویت توان و اقتدار داخلی کشور است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که پیشرفت های امروز کشور در عرصه های مختلف با جانفشانی ها و رشادت های فرزندان رشید این کشور در عرصه های مختلف به دست آمده است، تصریح کرد: باید با اقتدار این عظمتی که امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه حوزه فناوری هسته ای به دست آورده را حفظ کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به زیاده خواهی های طرف های غربی در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنی دولت تروریست آمریکا و متحدان اروپایی اش با ملت ایران سابقه تاریخی داشته و همچنان ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، اقتدار، عزت و قدرت امروز جمهوری اسلامی را عامل عقب نشینی نظام سلطه دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم ذره ای از اقتدار منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی در سایه برخی وادادگی ها کاسته شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت ایران با الگوگیری از فرهنک مقاومت امروز به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان تبدیل شده است، بیان داشت: جایگاه امروز ایران اسلامی، این کشور را به الگویی ممتاز در سطح جهان مبدل ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای در وین اشاره کرد و با تأکید براین که باید از هر گونه رفتار عجولانه و منفعلانه در مذاکرات به شدت پرهیز شود، تصریح کرد: انفعال در مذاکرات به طور حتم طرف غربی را گستاخ تر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به بدعهدی و فریبکاری طرف های غربی به ویژه آمریکایی ها در برابر ملت ایران، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری بارها تأکید فرمودند ما هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداریم و این سخنان مهم رهبری انقلاب باید فصل الخطاب باشد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از هرگونه مذاکرات فرسایشی به شدت پرهیز کرد، تصریح کرد: طولانی شدن مذاکرات موجب تحمیل خواسته های طرف غربی به تیم مذاکره کننده خواهد شد.

وی با بیان این که فرسایشی بودن و طولانی شدن روند مذاکرات، مطابق با منافع ملی کشورمان نیست، بیان داشت: باید همه تحریم ها یکجا برداشته شود و راستی آزمایی هم از سوی ایران اسلامی صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با محکوم کردن اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در تأسیسات هسته ای نطنز، گفت: این گونه اقدامات خرابکارانه دست پلید و خباثت آمیز نظام سلطه را رو کرد و به طور حتم این اقدامات هیچگونه خللی در عزم و اراده جوانان مومن و انقلابی کشورمان ایجاد نخواهد کرد./950/

ارسال نظرات