مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم؛
ستاد احیای موقوفات تشکیل شود
خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بر تشکیل ستاد احیای موقوفات به ریاست استاندار قم تاکید کرد.

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، حجتالاسلام غلامرضا ناظمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در دیدار با استاندار قم با اشاره به موضوع وقف و موقوفات گفت: وقف در رفع مشکلات جامعه بسیار اساسی و مهم است و باید مسئولان به این امر توجه کافی داشته باشند.
وی تصریح کرد: نیت واقفین در جامعه باید اجرا شود و توجه به نیت واقفین بسیار ضروری بوده که اوقاف و امور خیریه در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه نباید به موقوفات تعرض شود اظهارداشت: مسئولان باید به موضوع وقف توجه اساسی داشته باشند و در احیای موقوفات تلاش کنند.
حجتالاسلام ناظمی با اشاره به اهمیت حفظ موقوفات گفت: حفظ موقوفات در کشور بسیار مهم و اساسی بوده و اعتماد مردم به موضوع وقف را در بر خواهد داشت و از این رو باید عزم خود را در این راستا به کار بندیم.
وی با اشاره به برخی تعرضها به وقف گفت: این تعرضها ایجاد خلل کرده و اوقاف و امور خیریه با این مسائل برخورد و اجازه تعرض به موقوفه را نخواهد داد.
به گزارش ایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه بر ستاد احیای موقوفات در استان تاکید کرد و گفت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی باید در هر استان ستادی با عنوان ستاد احیای موقوفات با ریاست استاندار تشکیل شود که امید است در استان قم نیز به این امر توجه شود.
وی اظهارداشت: این ستاد میتواند در احیای موقوفات تلاش کرده و از تعرضها جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: نیت واقفین در جامعه باید اجرا شود و توجه به نیت واقفین بسیار ضروری بوده که اوقاف و امور خیریه در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه نباید به موقوفات تعرض شود اظهارداشت: مسئولان باید به موضوع وقف توجه اساسی داشته باشند و در احیای موقوفات تلاش کنند.
حجتالاسلام ناظمی با اشاره به اهمیت حفظ موقوفات گفت: حفظ موقوفات در کشور بسیار مهم و اساسی بوده و اعتماد مردم به موضوع وقف را در بر خواهد داشت و از این رو باید عزم خود را در این راستا به کار بندیم.
وی با اشاره به برخی تعرضها به وقف گفت: این تعرضها ایجاد خلل کرده و اوقاف و امور خیریه با این مسائل برخورد و اجازه تعرض به موقوفه را نخواهد داد.
به گزارش ایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه بر ستاد احیای موقوفات در استان تاکید کرد و گفت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی باید در هر استان ستادی با عنوان ستاد احیای موقوفات با ریاست استاندار تشکیل شود که امید است در استان قم نیز به این امر توجه شود.
وی اظهارداشت: این ستاد میتواند در احیای موقوفات تلاش کرده و از تعرضها جلوگیری کند.
ارسال نظرات